Vozili smo

Dinamičan karavan za obitelj, ali i poslovnjake

Foto: ''
'focuskaravan05_nnn_aut_2306'
Foto: ' '
'focuskaravan04_nnn_aut_2306'
Foto: ''
'focuskaravan01_nnn_aut_2306'
29.06.2011.
u 09:00
Prtljažnik ima 490 litara, a automobil se najbolje snalazi na autocesti, na kojoj briljira
Pogledaj originalni članak

Kompaktni karavani više nisu samo vozila za prijevoz i ljudi i tereta, kao što su nekad uglavnom bili. Sada su to visoko stilizirani automobili, koji ponajprije privlače izgledom pa tek nakon toga svojstvima prtljažnika i prostora u kabini. Takav je i novi Ford Focus Wagon, karavanska izvedba novog Focusa. Imali smo ga prilike upoznati na 150 kilometara dugoj vozačkoj ruti u okolici njemačkog grada Kölna, gdje se nalazi i europsko sjedište Forda.

Dojmovi su odlični. Karavanski Focus nudi sve značajke kompaktne izvedbe. Drugim riječima, vozi se jako dobro i dinamično i kroz zavoje. Međuosovinski razmak 264,8 cm ostao je isti, a višak od 19,8 cm (ukupna dužina je 455,6 cm) u odnosu na kompakt, dakako, osjeća se, ali ne mnogo. U vozačkom smislu to je pravi Ford, zabavan auto za vožnju.

Prtljažnik karavanske karoserije ima obujam 490 litara, što nije najviše u klasi, ali je zadovoljavajuće, pa i za obitelji s više djece. A može se proširiti na 1516 litara. Focus Wagon ima najbolji koeficijent otpora zraka u klasi, 0,295. To se najviše osjeti na autocesti, koju karavani najviše vole. Udoban je te uz dvolitreni motor TDCi sa 163 KS, koji je isproban, vrlo startan i brz.

Riječ je o najjačem dizelašu u ponudi Focusa (nude se još i 1,6 TDCi od 95 i 116 konjskih snaga te 2.0 TDCi od 140). S preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem čini odličan i vrlo uvjerljiv spoj. Takve su i performanse – 8,8 s do 100 km/h te 218 km/h najveće brzine. Štedljivi motor bio je potpomognut i Start/Stop funkcijom Ali, i slabiji dizelski agregati, smatramo, dovoljni su za pokretanje toga automobila. Oni će vjerojatno biti i traženiji na našem tržištu.

Focusova unutrašnjost je vrlo ugodna i pravo je zadovoljstvo sjediti za volanom. Zapravo, u vožnji nam je palo na pamet da bi karavanska izvedba Focusa bila idealan službeni automobil poslovnim ljudima koji mnogo vremena provode na autocesti. Pogotovo u ovim recesijskim vremenima, kada svaka tvrtka pazi na troškove. A Ford Focus Wagon je dobar izbor.

Automobil je već dostupan u Hrvatskoj, a početna cijena uz 1,6-litreni motor od 105 KS je 131.600 kuna.

OTVORILA DUŠU ZA VEČERNJI

Jelena Perčin: 'S prvim suprugom imam fenomenalan odnos, a Momo djecu 'na papiru' može viđati svaki drugi vikend'

– U trenutku kada su mediji dobili informaciju da smo se Momo i ja razveli, mi smo već godinu dana bili zapravo razvedeni. Tako da je sada već prošlo dvije godine otkad je svatko krenuo svojim putem. Svojoj djeci nikada nisam rekla: "Vaši mama i tata više se ne vole." To mi je grozno! Uvijek sam im objašnjavala da volim njihovog tatu, ali da više nismo zaljubljeni – između ostalog, kazala je glumica Jelena Perčin u velikom intervjuu za Večernji list.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

Avatar Sor@n
Sor@n
10:12 29.06.2011.

Ovaj članak još nije komentiran. Budi prvi i započni raspravu! ______________________________________________ PRVVIII!! ok. kupujem.

Avatar Sor@n
Sor@n
10:49 29.06.2011.

Ako je besplatno naravno.

Avatar potrosnja-goriva.net
potrosnja-goriva.net
11:05 29.06.2011.

Stvarno (izvana) jako lijep auto. Pogotovo sa zatamljenim staklima iza. Mnogo ljepći nego kompakt ili limuzinska izvedba. Jedino je unutrašnjost neskladna i prenatrpana. Ostalo sve 5, pogodotvo 140 KS dizel agregat i super podvozje.