Citroën je objavio cijene nove generacije modela C3, dostupnog za narudžbe, a koji se tijekom ožujka očekuje u prodaji

Citroën C3 novi je ljubimac ženske publike koji dolazi za dva mjeseca

Foto: Igor Kralj/Pixsell
citroen c3
Foto: Igor Kralj/Pixsell
citroen c3
Foto: Igor Kralj/Pixsell
citroen c3
Foto: Igor Kralj/Pixsell
citroen c3
Foto: Igor Kralj/Pixsell
citroen c3
Foto: Igor Kralj/Pixsell
citroen c3
Foto: Igor Kralj/Pixsell
citroen c3
Foto: Igor Kralj/Pixsell
citroen c3
Foto: Igor Kralj/Pixsell
citroen c3
Foto: Igor Kralj/Pixsell
citroen c3
15.01.2010.
u 11:00
Osnovni model pokretan 1,1-litrenim motorom od 61 KS počinje od 79.900 kuna, testni 1,4 VTi model stoji 121.900 kn; Dio kojem je potrebno posvetiti pozornost svakako je zvučna izolacija
Pogledaj originalni članak

Citroën je ponovno napravio odličan posao. Simpatičan dizajn modela koji je i prije bio miljenik ženske publike trebao bi sada privući nove vozačice. Model je to koji, berem ne u ovoj “kredenc plavoj” boji, nikako ne pristaje muškoj publici.

Ono što se nakon tjedan dana druženja s francuskim novim modelom nikako ne može osporiti je činjenica da je mnogo učinjeno na kvaliteti automobila. Doduše, treba imati na umu da je testni primjerak bio opremljen najbogatijim, Exclusive paketom opreme koji je vrlo solidan i oku ugodan. Treba samo još pričekati da vidimo kako će djelovati početne razine opreme.

Loša zvučna izolacija
Dio kojem treba posvetiti još pozornosti svakako je zvučna izolacija. Dizajnerski sklad narušava zvuk prilikom zatvaranja vrata, a u nekim slučajevima preglasan je i ovjes te zvučna izolacija donjeg postolja vozila.

Putnička kabina testnog primjerka djeluje vrlo skladno i oku ugodno. S obzirom na najbogatiji, Exclusive paket opreme, teško se netko može požaliti na ponuđena pomagala. Sve potrebno je tu, od klime, ABS-a, ESP-a, CD radio uređaja...

U vožnji C3 djeluje vrlo dobro, što se zasigurno može pripisati 1,4-litrenom VTi agregatu nastalom u suradnji PSA grupacije i BMW-a. Snaga od 95 konja sasvim je dostatna za svakodnevnu vožnju gradskim prometnicama, ali i za izlete na autocestama, naravno ne prejako opterećeni.

Dio kojem je potrebno posvetiti još pozornosti, a o kojem se već dugo priča - je mjenjač. Testna, treća razina opreme sadrži i Zenith vjetrobransko staklo koje se prostire i na dio krova. Vozaču i putnicima nudi se pomična prostirka kojim se oslobađa kompletna staklena površina ili se pak koristi normalna dio kao kod normalnog vjetrobrana. Zenith vjetrobran omogućuje prodiranje veće količine svjetlosti u kabinu, čime se dobiva dojam veće prostranosti.

Previsoka cijena
Model opremljen 1,4 VTi agregatom i Exclusive paketom opreme počinje od 109.900 kuna, a s obzirom da je dodatno bila nadoplata za metalik boju, ESP, USB box, Hi-Fi sitem i paket vidljivost, cijena je narasla na ne tako malih 121.900 kuna.

Tri paketa opreme
Citroën je za C3 predvidio tri paketa opreme, Pack, Confort i Exclusive, te dva HDi i četiri benzinska motora.

Početni 1,1-litreni benzinac od 61 KS ide samo uz Pack opremu i starta od 79.900 kn, dok ista razina opreme uz 1,4 HDi 70 stoji 94.900 kn. Za bogatiji, Confort paket uz isti dizelaš potrebna je nadoplata od šest tisuća kuna. Tu je početni benzinac 1,4i 75 koji stoji 89.900 kn, a snažniji VTi 95 skuplji je 5.000 kuna.

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.