Na splitskoj rivi danas su se pomamili za antirecesijskim toaletnim papirom. Gužvu, uglavnom među umirovljenicima, stvorila je promotivna kampanji tvrtke Tardi koja izlaže na GAST sajmu u Splitu, a svoj je antirecesijski proizvod odlučila predstaviti među građanima. Najgorljiviji savjetnici na rivi su bili umirovljenici, koji su zaključili da to treba slati premijerki i njenim ministrima pa neka malo uštede da ostane nešto i za običan puk.
Većini se svidjelo i to što je riječ o hrvatskom proizvodu, pa ako je i Antirecesijski, bar se nešto u Hrvatskoj proizvodi. Optimisti se nadaju da će ovaj proizvod uskoro biti samo zgodna doskočica te da nam recesija neće potrajati toliko dugo da bismo ovisili o posebnim, antirecesijskim proizvodima. Antirecesijski toaletni papir košta 9,99 kuna za dvoslojni i 11,99 kuna.
Nagradno pitanje: koja ga to tvornica u HR proizvodi?