Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 7
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
zaobilaženje neuma
Povratak na članak

Trajekti će biti skuplji i od pelješkog mosta

Potrebna su dva do tri trajekta koja bi na razdaljini od oko 2,5 kilometara u sat vremena mogla ukupno prevesti 600 vozila, budu li imala kapacitet od 100 vozila, tumači prometni stručnjak Dadić

Komentari 51

JK
jurica.kovač
21:10 04.06.2012.

Ma šta će nemaju problema koja je to problematika doli sa prometom,oni samo bubaju gluposti

VL
Avatar wratnik
wratnik
19:14 04.06.2012.

koga seje to naslo da sagradi taj most za 1,9 miliardi kuna, ili je to zabunon napisano (1,9 miliardi €)?

VL
DU
Deleted user
19:19 04.06.2012.

Ne mogu se načuditi glupostima koje izvode tzv. stručnjaci - samo da se torpedira most kao jedino moguće rješenje koje bi zauvijek spojio 2 fragmenta hrv. ozemlja, iz relativne prometne izolacije izvukao golem poluotok Pelješac i još dva velika, bitnaa otoka koji mu prirodno gravitiraju (Mljet s NP 8 nm i Korčula 2 nm). Za ne povjerovati na što sve su spremni i koje su to kalambure na trošak poreznih obveznika kad se zna da bi most bio rješenje svih problema, a koštao bi otprilike kao jumbo jet i lakoćom bi se mogao financirati iz 0.60 kn doprinosa za AC po L goriva. Dakle, bez dodatnih ulaganja na račun proračuna! Oni bi more popili samo da naškode zamislima prethodne garniture na vlasti iako se radi o krupnom infrastrukturnom objektu koji je nacionalnog značenja, za niz generacija. Nek prof. Dadić palamudi Krčanima kako su trajekti kvalitetna rješenja i nek sruše most!

VL
SO
sotokuco
19:22 04.06.2012.

Budale vladaju svijetom

VL
KA
kajinx
19:34 04.06.2012.

31.10.2011. u 19:34h mikrogrizzly je napisao/la: Nema ozbiljne države na svijetu koja ne bi spojila mostom/tunelom 2 fragmenta svog ozemlja, ako je teh. izvedivo! Odnosno, preglupo je uopće debatirati o tzv. ekonom. isplativosti mosta Komarna-Pelješac kad se zna da je to naprosto imperativni infrastrukturni objekat, a cijena mu je približno u rangu 2x2 tunelske cijevi M. Kapela i Sv. Rok iliti 1 jumbo jet. Ne samo da bi iz relativne prometne izolacije izvukao cijeli dubrovački kraj nego bi čudotvorno djelovao na golemi poluotok Pelješac i tri otoka koji mu gravitiraju (Korčula, Mljet i Lastovo via Korčula). Pelješac je danas u takvom infrastrukturnom stanju da su ceste zgodne jedino za brdski reli, a problem je prijevoz pacijenata u kolima Hitne pomoći. Ne mogu se načuditi politikantstvu onih koji žongliraju s tim mostom, a naročito oporbi koja je principijelno protiv tog mosta. Na krivom mjestu ste odlučili zaštedjeti jer se to kosi s ustavnim pravima stanovnika najviše južne županije. A da se ne govori da bi druge države do tako prekrasnog grada poput Dubrovnika kopale tunel od Pelješca cijelim putem, da je nužno...

VL
C5
c523h231
19:35 04.06.2012.

Sada je vise nego jasno da danasnja vlada jednostavno ne zeli spojiti juzni dio Hrvatske sa maticom. Koji strucnjaci,koja matematika...koja pm...most je jedino rijesenje koje ce se najbolje isplatiti a sve ostalo je samo prodavanje magle i politikanstvo sitnozubih.

VL
SN
snovakor
19:39 04.06.2012.

Kad misle da su bogovi, kad sebe nazivaju stručnjaci !!! :) ... jad i bjeda, da malo više rade logikom , puno bi se toga manje plaćalo !!!

VL
PA
paper2cuts
19:45 04.06.2012.

os , nes, most je najbolja opcija.. (ili cak tunel ?)

VL
DU
Deleted user
19:48 04.06.2012.

Nisam čitao donje komentare pa me ispričajte ako se ponavljam. Dakle, ukoliko gornji tekst nije izmišljotina ili uradak za neki nadolazeći karneval, onda bi Hrvatsku bolje vodio dječiji vrtić Ciciban iz Dubrovnika. Ukrcaj na trajekt, manovra odveza, isplovljavanja, 2,5 km5 km (1,4 Nm) plovidbe brzinom od 12-tak čvorova, manovra uplovljavanja, privez i iskrcaj u najoptimalnijim uvjetima trajati će koliko vožnja od Rijeke do Zagreba. Pametnome dosta!

VL
MI
misuratakid
19:50 04.06.2012.

Trajekti su u svakom slučaju puno bolja opcija nego koridor kroz BiH. Ceste se mogu nastaviti graditi kako je planirano kao i da Most postoji, ostajemo svoji na svome i ne ovisimo ni o kakvim hirovima stranih državama; Bosni i Hercegovini slobodni smo iznajmiti kapacitete Luke Ploče koje su njima potrebne po tržišnoj cijeni i za novac, a ne na način razmjene koridor za luku - a sa tim novcima mogu se financirati i trajekti, i gradnja cesta kroz Pelješac do Dubrovnika, a jednog dana ti prihodi mogu biti i temelj za financiranje gradnje Mosta - te za isti i dodatno uzeti novac od EU-a. Sve, ali sve, je bolje od gradnje koridora kroz stranu državu.

VL
AF
afer
19:52 04.06.2012.

Obalna strana: Dva polovna trajekta sa landsline od 850 metara = ukupno 20.000.000 € 80 metara operativne obale (širina) za 2 trajekta @ 1,5M€ metar = 120.000.000 € Lukobran i privezni mul (120m) trajekta @ 1M€metar = 120.000.000 € Cijena 120.000.000 € Cijena jedne strane (bez radova na Pelješcu) bez ceste i parkinga= 260.000.000 €

VL
C5
c523h231
19:53 04.06.2012.

Neizgradnjom mosta danasnja vlast ostavlja jedan dio Hrvatske kao pijun drugima kojim ce nam kad tad postavljati uvijete.

VL
MO
more456
19:58 04.06.2012.

Zašto se ne izgradi most na poluotok Klek. Južna strana poluotoka Klek oduvijek je bio hrvatski teritorij.

VL
KA
Karizma
20:06 04.06.2012.

Nevjerojatno sto sve politicari nece napraviti da se domognu novca za sebe bez obzira koliku stetu rade drzavi.Ovi izmisljaju nove projekta da bi uzeli lovu za sebe jer na starim projektima je lova vec uzeta.Kad bi netko imao moc pa da zatvori sve politicare ovih 20 godina napravio bi veliku uslugu Hrvatskoj drzavi i narodu.Vec sad su pocele price kako kod svih dogovora nove vlasti svi traze lovu za sebe.STO JA IMAM OD TODA.Stara krilatica

VL
Avatar Ivica6
Ivica6
20:07 04.06.2012.

A što nas prave budalama, je.... Pa odavno nisam vidio nesposobniju ekipu sa glupljim idejama. Pa koliko bi koštali samo prilazne ceste i gatovi - bez trajekata, njihova održavanja, goriva, posada... Ovaj je gori nego ona što glumi ministricu zaštite okoliša .

VL
TO
Toni50
20:16 04.06.2012.

Koliko otoka ima Hrvatska nezna nitko ni izbrojiti cca 1300 i koliko 2 mosta sada na poluotok graditi most jedna država koja nema za jesti treba stotine milijardi da se zaduži i zašto . Zato što če Bosna upravo kada kada naprave taj jaki skuopi most takodjer u EU i prolaz besplatan direktan .. A ne 300 kuna za prolaz po mostu u to ne po zimi kada puše onda je zatvoren .. Da opče ima bolesnih da dođu na takovu ideju je strašno. Nije ako nam to Eu bespovratno izfinancira . A i onda je pitanje tko če plačati 6 tona farbe i farbanje svake godine da se most obnavlja da ne hrđa ?

VL
ZG
zgenije
20:18 04.06.2012.

SDP je u ovoj priči pošteniji od HDZ-a. Jasno su rekli da ne žele povezati Hrvatsku kao što su prije dvadesetak godina dali do znanja da ne žele samostalnost. Da je Pelješac u Bosni odmah bi ga gradili. S njimaa znamo na čemu smo. HDZ je imao priliku, a i obavezu, napraviti most ili barem doći u fazu gradnje iz koje nema nazad. Napravili su ništa. Jednog dana netko će ga ipak napraviti.

VL
TO
Toni50
20:20 04.06.2012.

Ako se damo podvaliti onda čemo i to povjerovati jakim matematičarima koji su doveli hrvatsku zemlju u apsolutno dužničko ropstvo sa njihovim podmuklo poljoprivrednim kalkulacijama .... Most da ili ne odlučiti če hvala bogu EU a ne balkančeroska pamet !

VL
ZG
zgenije
20:24 04.06.2012.

Teorija da će Bosna uskoro u EU pa nam most ne treba plod su neznanja ili pokušaj manipulacije. Želim Bosni skori ulazak, ali to se neće dogoditi još 15 godina, a možda niti tada. A i kad uđu, ako ikadd uđu, most je i dalje jedini način da se ogroman komad zemlje ( Pelješac) stavi u funkciju.

VL
Avatar Čobanković ( mlađi )
Čobanković ( mlađi )
10:38 05.06.2012.

Tko želi do Dubrovnika neka i Plati !

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.