ZBUNJUJUĆA RJEŠENJA

Zagrepčani ogorčeni: Dug morate platiti odmah, a preplaćeni iznos vratit će vam ako ga zatražite

Foto: Privatna arhiva
Na dostavljenim uplatnicama puni su iznosi, ali treba podmiriti samo razliku
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
GSKG Savska
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
GSKG Savska
17.01.2020.
u 12:07
Naš tekst o komunalnim naknadama izazvao je pozornost Zagrepačana koji su upitima zasuli Holding
Pogledaj originalni članak

Oprostite, ali čuo sam da moram ovamo doći ako trebam riješiti ove čudne račune za komunalnu naknadu pa, ako mi možete reći, koji gumb da stisnem da dobijem broj?

Tako su jučer zabrinuti Zagrepčani, i to u valovima, prilazili djelatnici na šalteru za informacije u Holdingovoj središnjici. Došli su, kazali su nam, jer su poslušali uputu koju im je putem Večernjeg lista dao pročelnik Ureda za prostorno uređenje Dinko Bilić.

Bezbroj poziva

A ona je bila da donesu račune koji su dobili u kasliću, a kojim se od njih traži da ponovno plate komunalnu naknadu za posljednjih osam mjeseci, ovaj put uvećanu za otprilike deset kuna. Neće, obećao im je tada Bilić, platiti puni iznos, nego samo razliku, dok će oni koji imaju preplatu moći dobiti povrat novca ili ga prebaciti na račun za sljedeći mjesec.

I dok su neki bez problema obavili ovu, za mnoge nepotrebnu, dužnost i u Holdingu platili samo potrebnu razliku, drugi su se s djelatnicima na šalteru morali porječkati.

– Otišao sam u GSKG u Savsku i tražio izlistaj kartica, gdje se uspostavilo da imam višak. Mislio sam da ću stvar riješiti u pet minuta, ali na kraju sam se morao 15 minuta s njima svađati jer su mi uporno tvrdili da te račune moram platiti. A što se tiče viška koji sam uplatio, rekli su nam da ga ne mogu podignuti bez originalnog odreska računa – iskustvo je bilo jednog od naših čitatelja, koji je na kraju uspio nagovoriti djelatnike na šalteru da račune ne mora platiti, a svoj povrat novca dobio je tek kada je donio ispis s internetskog bankarstva kojim dokazuje da je svoje prethodne račune uredno platio.

Ne znajući što točno na kraju učiniti, zbunjeni građani “okupirali” su korisničke linije GSKG-a, a na njihovu e-mail adresu stigao je i velik broj upita. No, kako nam poručuju iz ove ustanove, razloga za zabrinutost nema. Sve što treba učiniti, ponovili su, jest doći u Holdingovu središnjicu ili u GSKG i provjeriti imaju li razliku ili preplatu.

– Sve one koji tijekom proteklog razdoblja nisu na vrijeme podmirivali svoje obveze za komunalnu naknadu ili im je, prema novom obračunu, iskazana razlika za uplatu, upućuje se koje iznose trebaju platiti. Isto tako, obveznike kod kojih je evidentirana preplata informira se da mogu podnijeti zahtjev za povrat sredstava ili za preknjiženje na dospjele ili buduće obveze – poručuju iz GSKG-a.

Radimo Holdingov posao

Sve se ovo, kažu ogorčeni Zagrepčani, moglo izbjeći da su dobili račune na iznos koji zaista trebaju platiti, umjesto punog ceha.

– Tako bi se izbjeglo nepotrebno hodočašće do Vukovarske ili Savske i stalna zvanja telefonima. I ljudi su još k tome nepotrebno zbunjeni. Nije problem u novcu već u sposobnosti ljudi da rade svoj posao kako treba. A očito je da ga ne rade – svoje je mišljenje s nama podijelio Antonio Pejić iz Sesveta.

Video: Što građani misle o odvozu i cijenama smeća u Zagrebu

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 21

ET
etika
12:57 17.01.2020.

kad će više odgovorni za propust odgovarati? Znači uzet pola plaće ili otkaz odgovornoj osobi koja je naložila ovu promjenu. Ako ne dobije otkaz onda gradonačelnik može biti odgovoran zato što nije definirao proceduru sankcija/otkaza za propust odgovornih! E onda tražit smjenu gradonačelnika. Uglavnom vidimo se sutra u 16 na Trgu bana Jelačića s porukom "Možeš što hoćeš no ne možeš koliko dugo hoćeš!!!

DU
Deleted user
13:25 17.01.2020.

Za ovakve sramotne stvari da smijene upravu u ijednoj od tih službi, itekako bi brzo bilo reda. Jedini način da shvate tko je tu zbog koga.

DU
Deleted user
13:57 17.01.2020.

Sve retroaktivno je sumnjivo.A naročito kad traže pare...