Ljudi vjeruju da se nenošena odjeća koja se vraća u trgovinu ponovno stavlja na police i pušta u prodaju, ali čini se da se to ne događa i u Victoria’s Secretu – popularnom lancu trgovina donjeg rublja. Taj brend uništava odjeću koja se vraća, u skladu s politikom kompanije, prenosi Daily Mail. Iako se ova praksa može opravdati jer je riječ o donjem rublju, mnogi kupci odmahuju glavama i ne slažu se s uništavanjem odjeće. Smatraju da bi, ako ništa drugo, trebala biti donirana siromašnima. No, stručnjaci se ne slažu, već kažu kako trgovci strahuju da će odbačena odjeća biti preprodana na crnom tržištu po nižoj cijeni, što može naštetiti imenu brenda. Politika uništavanja odjeće Victoria’s Secreta uslijedila je nakon skandala drugih brendova. Tako se i prošle godine pod paljbom našao H&M u New Yorku kada je studentica u kontejneru za smeće pronašla odbačenu odjeću.
Vraćeno brendirano donje rublje; u otpad umjesto siropmašnima
Ovi natjecatelji 'Života na vagi' prerano su preminuli: Vanja je imala samo 30 godina, a Damir iza sebe ostavio kćer
Preminuo je pet mjeseci nakon nje: Naša glumica suprugu je na prvom susretu rekla: 'Bit ćete moj muž'
FOTO Spektakularne nove hrvatske toplice pri samom kraju: Naziru se bazeni, po ovome će biti posebne
Zahvaljujući korištenju geotermalne energije i solarnih sustava, bjelovarske toplice bit će energetski potpuno neovisne. Ako sve bude teklo prema planu, Wellovar bi svoja vrata posjetiteljima trebao otvoriti u ljeto iduće godine.
Može li AI „razumjeti“ emocije? 'Ne, ali može ih simulirati. Ovo ga nikad nemojte pitati'
U svijetu u kojem AI postaje svakodnevnica, mag.psych. Klara Zečević-Božić otkriva što i dalje samo čovjek može najbolje učiniti, a gdje mu tehnologija pomaže da bolje razumije sebe i druge?
Digitalni modeli, dronovi i strojevi: evo kako izgledaju gradilišta budućnosti
STRABAG u Hrvatskoj uvodi BIM 5D®, dronove i 3D navođenje strojeva koji predviđaju rizike, skraćuju rokove i donose potpunu transparentnost u svim fazama gradnje.
Rizik preprodaje odjeće po nižoj cijeni nebi naravno nikakvu štetu nanio imenu brenda (učinak bi bio upravo suprotan, brend bi se popularizirao i među onima koji ga inače ne poznaju i nemaju mogućnosti upoznati), ali bi itekako naštetio PRIHODIMA brenda. Menageri razmišljaju: svaki poklonjeni ili preprodani proizvod jedan je manje prodani proizvod. I iz te perspektive ima logike: Bolje je vraćenu odjeću baciti i nekome drugome prodati drugi komad po visokoj cijeni koja će pokriti i novoprodani i onaj bačeni, nego potpomagati sekundarnu distribuciju koja nanosi izravnu štetu stopi novoprodanih proizvoda. S druge strane iz ljudske i socijalne perspektive riječ je samo o još jednoj ludosti kapitalizma - sistema koji nas porobljava i uništava na sve moguće načine. Pogotovo sad kad više nema alternativu u socijalizmu/komunizmu i kad se ubezobrazio do krajnjih granica podnošljivosti.