Popunjavanje otvorenih radnih mjesta

Prioriteti Zagrebačkog holdinga: ZET-u treba 139 vozača

01.08.2012., Zagreb, - Ante Jelic, predsjednik Udruge sindikata vozaca i prometnih radnika Hrvatske. Photo: Anto Magzan/PIXSELL
05.09.2014., Zagreb - Niskopodni tramvaj u spremistu tramvaja Ljubljanica. Photo: Davor Puklavec/PIXSELL
15.04.2015.
u 13:00
Natječaj za 79 vozača autobusa nakon suglasnosti Grada, a za 60 novih vozača tramvaja na jesen
Pogledaj originalni članak

Dok bliski suradnici gradonačelnika Milana Bandića među prvim gradonačelnikovim potezima najavljuju susret i razgovor s 
novim šefom zagrebačkog Holdinga Dejanom Fičkom, Fičko iščekuje zeleno svjetlo i potpisanu suglasnost Grada, i to na već predani zahtjev za zapošljavanje novih 79 vozača autobusa.

Dvije godine iskustva

Po dobivenoj suglasnosti Zagrebački holding raspisat će natječaj, a među glavnim uvjetima za primanje novih vozača na autobusnim linijama u radni odnos bit će dvije godine iskustva u obavljanju istih poslova.

Uz vozače autobusa, čije je zapošljavanje trenutačno prioritet ove Holdingove podružnice, u planu je početkom jeseni otvoriti dodatna radna mjesta za vozače tramvaja.

Iako pripreme za organizaciju novih radnih mjesta vozača tramvaja unutar ZET-a nisu službeno započele, već sada se zna da oko 16 sadašnjih zaposlenika ove godine odlazi u mirovinu, a predviđena potreba za ta radna 
mjesta procjenjuje se na 60-ak djelatnika koji nedostaju u ukupno šest dnevnih smjena u kojima se izmjenjuju vozači tramvaja.

U Holdingu, barem kako neslužbeno doznajemo, probleme sa suglasnosti, koja se trenutačno iz Grada čeka za zapošljavanje vozača autobusa, ne očekuju, već iskazanu potrebu za novim radnim mjestima argumentiraju nužnim potezom, što potvrđuju i u Sindikatu vozača.

– Svjesni smo da će biti potrebe za još zapošljavanja nakon novih vozača autobusa, no mjesta vozača tramvaja najprije ćemo probati popuniti unutarnjim, postojećim kadrovima – kazao je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.

Kako neslužbeno doznajemo, u ZET-u je zaposleno 680 vozača tramvaja, a njihova prosječna osnovna plaća, bez uračunatih prekovremenih sati, iznosi 6800 kuna, dok je prosječna plaća vozača autobusa veća od 7000 tisuća kuna.

I dok budući vozači autobusa koji se planiraju javiti na raspisani natječaj ZET-a moraju već imati vozačku dozvolu za autobuse, vozači tramvaja prolaze šestomjesečnu obuku koju u Školi za cestovni promet financira ZET.

Obuka šest mjeseci

– Edukacija traje otprilike šest mjeseci, a djelatnik, upravo zato što je tvrtka financirala obuku, u poduzeću mora ostati minimalno dvije godine.

Osim što sama edukacija obuhvaća otprilike 50 sati rada sa instruktorom, budući vozači imaju još mjesec dana prilagodbe i vježbe sa starijim i iskusnijim vozačima – objasnili su iz Sindikata vozača.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 26

Avatar zgdomorodac
zgdomorodac
20:55 15.04.2015.

A jel treba diploma po novom il je sve po starom zakonu?

DU
Deleted user
10:28 16.04.2015.

Po podruznicama se i dalje zaposljavaju mlade prileznice , politicki podobne naravno na mjesta tzv. voditelja projekata . Koeficjenti su abnormalni 6,0 i vise , place 15ak tisuca kuna . Tragikomicno je da se netko bez iskustva , znanja samo zato sto ima dugacke noge zaposljava na izmisljena mjesta sa placama od kojih boli glava. Jedino sto rade na radnom mjestu je presvuci se nekoliko puta .

Avatar Hazl113
Hazl113
09:21 17.04.2015.

Da, od ovog tjedna jedan autobus manje na liniji, a to znači 5 min. kašnjenje. No prije svega spustite cijenu karata i pokaza. To nema nigdje da su javne garaže jeftiniji od mjesečnog pokaza. Umjesto da se smanji promet u Zagrebu, a poveća promet putnika sa ZET-om, grad radi obrnuto. Gospodo, u većini slučajeva onaj koji ima automobil ima luksuz, pogotovo kada je skoro u svakom jedna jedina osoba. Takvi bi se vozili i da je gorivo duplo skuplje. Povećajete cijenu javnih garaža, a spustite cijenu ZET karata. Također mislim da nije u redu platiti 10kn za jednu ili 25 stanica.