Mirakul Edukacijski centar

Mirakulovom Community manager Akademijom do kompetencija kvalitetnog community managera

Mirakulovom Community manager Akademijom do kompetencija kvalitetnog community managera
16.11.2016.
u 15:59
Pogledaj originalni članak

Za hrvatski digitalni prostor ključno je to što u 2016. godini konačno možemo reći da su društvene mreže dokazale svoj doseg, veličinu i značaj, pa gotovo da nema tvrtke ili organizacije koja ih već nije implementirala u svoj digitalni život ili o tome ne razmišlja. Za kvalitetnu komunikaciju na društvenim mrežama ključna je kontinuirana edukacija i praćenje najnovijih tržišnih trendova, zbog čega je tvrtka Mirakul još prije četiri godine prva u Hrvatskoj pokrenula specijaliziran edukacijski program namijenjen upravo marketingu i prodaji na društvenim mrežama.

Osmišljavanje strategije, planiranje, kreiranje i optimizacija sadržaja, njegova distribucija – sve su to aktivnosti koje se poduzimaju s određenim ciljem, a čije ostvarenje u konačnici očekuju agencije, tvrtke i klijenti. Plasirajući oglase koje želimo gledati, Google i Facebook stvorili su tržište vrijedno desetke milijardi dolara. Facebook postaje sve snažniji medij preko kojeg prikazuju svoje oglase stotinu puta dnevno, tisuću puta mjesečno - iz dana u dan, iz mjeseca u mjesec, a dobra stvar u svemu tome je što se rezultati i troškovi Facebook oglašavanja mogu pratiti i kontrolirati do najsitnijih detalja, do zadnjeg klika, impresije i lipe.

Mirakul Edukacijski centar 24. studenoga kreće s devetom generacijom polaznika Community manager Akademije, programa specijaliziranog za rad na društvenim mrežama, kojim će se objasniti sve zakonitosti koje vladaju na ovim platformama, a otkrivanjem tajni zanata polaznici će moći maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da samostalno obavljaju te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.

Program se sastoji od 3 modula ukupnog trajanja 60 nastavnih sati, a provodit će se od 24. studenoga 2016. do 20. siječnja 2017. godine.

Pregled modula:

MODUL 1: SMM – Marketing na društvenim mrežama (24. i 25. studenoga 2016.)

MODUL 2: Strategija nastupa na društvenim mrežama (14. i 15. prosinca 2016.)

MODUL 3: Napredno korištenje društvenih mreža (19. i 20. siječnja 2017.)

Prosječna osoba provede oko deset sati dnevno konzumirajući medije, i za to je vrijeme izložena prema više od 5.000 marketinških poruka (izvor: eMarketer i Media Dynamics), stoga tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, nego razmišljaju kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.

Kako bi polaznici stečena znanja mogli primijeniti i u praksi, u sklopu programa provodit će se radionice koje će na praktičnim primjerima polaznicima pokazati kako kreirati profil na pojedinoj društvenoj mreži prema najvišim standardima community managementa, kako komunicirati sa zajednicom, ali i kako osmisliti, izraditi i provoditi strategiju nastupa na društvenim mrežama, koja je komplementarna marketinškim i PR aktivnostima.

Tijekom trajanja Akademije polaznici će se upoznati sa svim relevantnim društvenim mrežama i njihovim namjenama, ali i sa svim potrebnim znanjima i vještinama koje su nužne da bi se kvalitetno i sustavno provodile zadane aktivnosti te ostvarili postavljeni ciljevi.

Seminari i radionice održat će se u FORUM-u Zagreb, upisi traju do 22. studenoga, a sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranici.

Praktično rješenje

Jednu grešku s novcem radi većina građana: Stručnjak za financije ima top savjet kako je uspješno izbjeći

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr