Ritam grada

Debelo kasne i tramvaj i bus – prvi u planovima, a drugi u svakodnevici

Foto: Grgur Žučko/pixsell
Debelo kasne i tramvaj i bus – prvi u planovima, a drugi u svakodnevici
24.11.2016.
u 11:28
Velikogoričani će se do Zagreba voziti 33 minute-kada umjesto 268 stignu tračnice
Pogledaj originalni članak

Znaju Velikogoričani, trebat će im otprilike onoliko živaca koliko su ih Zagrepčani potrošili čekajući uređenje Ulice kneza Branimira i onoliko živaca koliko upravo troše čekajući sljemensku žičaru kako bi “prožvakali” silu obećanja o najavljenom projektu novog prometnog povezivanja dvaju gradova tramvajem. No, tu količinu živaca Velikogoričani svakako moraju pomnožiti s još barem dva, tri mandata istog vodstva u oba grada. Nužna im je to računica da bi se zaštitili od nepotrebna razočaranja iščekivanjem projekta. Čak i onda kada se iz zagrebačke blagajne vadi tri milijuna kuna za izradu projektne dokumentacije buduće trase tramvaja.

Iz blagajne tri milijuna kuna

Sada, naravno! Iako je ona, otkako je vijesti o tramvaju između dva grada, već mogla biti i plaćena i napravljena. Vijest u ovoj vijest jest da će Velikogoričani tramvajem do Zagreba putovati 33 minute. I još bolja – da će tramvaj voziti svakih devet minuta. Brojke su to zbog kojih bi ozbiljno mogla proključati plemenitaška turopoljska krv u svima onima koji godinama putuju ZET-ovim busom 268.

Pokaz 610 kuna mjesečno

Ne igra se samo tako statistikom, a radi što boljeg rezultata uoči lokalnih izbora. Još manje u vremenu kada ZET kao jedini gradski prijevoznik na toj najprometnijoj trasi godinama ne uvažava pritužbe na nekulturu vozača i kada oni u 268-ici iz jutra u jutro, naročito kišno, sunčano, maglovito, kakvo god, odjednom zaborave što je vozni red. Dapače – takvim danima vozni red tek je mrtvo slovo na papiru. Znaju to, ako ne čelnici dvaju gradova, ako ne šefovi u ZET-u, onda vozači. Slušaju tada opravdane komentare Goričana koji se ljute jer za uslugu koju mjesečnim pokazom plaćaju 610 kuna – kasne. A prvi snijeg da i ne spominjemo! Znaju tada, do Zagreba će putovati sat i pol. Svake godine ista priča.

A sada i budući tramvaj ima isti raspored polazaka kao i autobus 268! Zastrašujuća priča – dva prometala, oba ZET-ova. I već oba kasne – tramvaj u planovima, bus u svakodnevici.

Praktično rješenje

Jednu grešku s novcem radi većina građana: Stručnjak za financije ima top savjet kako je uspješno izbjeći

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 13

DU
Deleted user
13:49 24.11.2016.

prigradska naselja ili gradovi ala Velika Gorica, Dugo Selo, Sesvete i Zapresic se svugdje u svijetu spajaju s centom grada lokalnim vlakovima koji su puno brzi od tramvaja i mislim da bi to trebalo graditi a ne bulazniti o tramvaju do Gorice ili Zapresica

AM
amun6
12:36 24.11.2016.

gluposti, naprometnija teasa da al ne preko Domviskog mosta već preko Buzina. Tamo gdje oni planraju tramvaj Gorčani će morat do stnice autom cca 10 do 20 min. ovisi u kojem su djelu VG. Tako da bar vi novinari ne lupetajte

SE
senior
12:58 24.11.2016.

Što će Zagrebu tramvaj za Veliku Goricu. ako Goričanima treba tramvaj neka si ga grade. Imamo mi u Zagrebu potreba za novim linijama na primjer do Podsuseda.