PAŠMAN – Iako je oko 200 žitelja otoka
Pašmana, koji čine oko 10 posto ukupnoga
stanovništva, u subotu na mostu Pašman
– Ugljan održalo miran prosvjed zbog skorog početka
rekonstrukcije tog mosta, čime će se privremeno prekinuti ta ključna
cestovna komunikacija, gotovo i nema izgleda da će se usvojiti njihovi
zahtjevi.
Naime, stanovnici Pašmana traže da se preko uskog morskoga
kanala između otoka Pašmana i Ugljana postavi ponton tijekom
šestomjesečnih radova kako bi se zadržala cestovna poveznica.
Ministarstvo odlučilo
No načelnica općine Pašman Maja Bašić potvrdila
nam je jučer kako je Ministarstvo prometa već odlučilo da će između
Ždrelca na otoku Pašmanu te Kukljice na Ugljanu prometovati
manji brod kapaciteta 50-ak putnika, koji će imati 11 polazaka dnevno,
a putnike će potom preuzimati autobus. Između Ždrelca i Zadra brod će,
pak, polaziti šest puta dnevno.
Radnici i učenici
– Inzistirali smo da polasci budu usklađeni s potrebama
naših mještana zaposlenih u
brodogradilištu Lamjana u Kalima i Psihijatrijskoj bolnici u
mjestu Ugljan, odnosno s početkom nastave za naše
srednjoškolce koji putuju u Zadar.
Toliki broj linija vjerojatno će zadovoljiti potrebe
mještana, no problem je što
pristaništa u Ždrelcu i Kukljici nisu posve
zaštićena od udara snažnoga vjetra, osobito bure. To su nam
priznali i u Državnoj agenciji za pomorski obalni promet–
istaknula je načelnica Maja Bašić.
Njezine riječi potvrdio nam je i ravnatelj Agencije Ivan Franičević
koji je kazao kako od smjera i intenziteta bure nije
zaštićena ni autocesta Zagreb – Split, no da ipak
postoji trasa kojom se može stići na odredište,
doduše nešto sporije. Franičević tvrdi kako
takvih dana u godini, kada brod neće moći pristati u Ždrelac, neće biti
više od nekoliko.
– Našli smo i zamjensko rješenje, jedno
pristanište blizu mosta Pašman –
Ugljan, na koje može povremeno pristati trajekt za Zadar koji će imati
kapacitet od 150 i više putnika – naglasio je
ravnatelj Ivan Franičević te dodao kako će trajekt u Zadar voziti
brzinom od 12 nautičkih milja pa će putovanje trajati 35-40 minuta.
Uskoro se zatvara most Pašman - Ugljan
Preminuo je pet mjeseci nakon nje: Naša glumica suprugu je na prvom susretu rekla: 'Bit ćete moj muž'
Ovi natjecatelji 'Života na vagi' prerano su preminuli: Vanja je imala samo 30 godina, a Damir iza sebe ostavio kćer
FOTO Spektakularne nove hrvatske toplice pri samom kraju: Naziru se bazeni, po ovome će biti posebne
Zahvaljujući korištenju geotermalne energije i solarnih sustava, bjelovarske toplice bit će energetski potpuno neovisne. Ako sve bude teklo prema planu, Wellovar bi svoja vrata posjetiteljima trebao otvoriti u ljeto iduće godine.
Može li AI „razumjeti“ emocije? 'Ne, ali može ih simulirati. Ovo ga nikad nemojte pitati'
U svijetu u kojem AI postaje svakodnevnica, mag.psych. Klara Zečević-Božić otkriva što i dalje samo čovjek može najbolje učiniti, a gdje mu tehnologija pomaže da bolje razumije sebe i druge?
Digitalni modeli, dronovi i strojevi: evo kako izgledaju gradilišta budućnosti
STRABAG u Hrvatskoj uvodi BIM 5D®, dronove i 3D navođenje strojeva koji predviđaju rizike, skraćuju rokove i donose potpunu transparentnost u svim fazama gradnje.