Gradnja dijela omiške obilaznice – dionica DC 70 – most Cetina – Omiš istok – jedan je od najzahtjevnijih građevinskih projekata u Hrvatskoj, projekt kakav dosad u nas nije viđen. Naime, iznad rijeke Cetine u njezinu stjenovitom kanjonu gradi se most između dva tunela. Tunel Omiš u klisurinama kanjona već je prije probijen, a sad se u sklopu tog projekta radi tunel Komorjak, koji će s tunelom Omiš biti spojen mostom Cetina. U Hrvatskim cestama (HC) navode da je na kratkom potezu od tisuću metara novoga zahvata izvođač radova Strabag morao organizirati nekoliko gradilišta, i to tunela od 600 metara, mosta od 215 metara između dva tunela preko visokog kanjona i iznad postojeće prometnice te ceste i križanja na serpentini.
U Omišu niče dosad neviđeni projekt u Hrvatskoj: 'Most će preko kanjona spojiti dva tunela'
Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.
Pretplatite se na sadržaj s potpisom.
Kina predstavila iznimno jeftinu supersoničnu raketu - za njeno rušenje treba potrošiti od 40 do 150 puta više od cijene rakete
Ono na čemu se radi, za učinkovito suzbijanje takvih projektila u budućnosti, je lasersko oružje, čija je cijena jednog hica gotovo nula, pa ako postoji dovoljno snažan i masivan sustav, to bi mogla biti učinkovita obrana
Mladi Nijemci: Na istočni front? Ne, hvala!
Inicijativa "Školski štrajk protiv regrutacije" održava nacionalne prosvjede protiv novog zakona o povratku (polu)obaveznog vojnog roka za sve muškarce rođene 2008. ili kasnije
Europljani ne vole Trumpa, ali se slažu s njegovom kritikom masovnih migracija u EU
Najprije je Europu prošlog tjedna zatresla nova američka Strategija nacionalne sigurnosti u kojoj je Trumpova vlada napisala da se Europa suočava s “civilizacijskim propadanjem” te se upitala hoće li europske zemlje u budućnosti ostati pouzdani američki saveznici
Hoće li novi šef Feda štititi njegovu neovisnost od Bijele kuće
Trumpov ekonomski saveznik u najužem krugu za Powellova nasljednika, očekuje se da će predsjednik ime kandidata objaviti početkom 2026., nakon čega slijedi potvrda u Senatu
Ljudi su bijesni, ali znalo se što će se dogoditi. Tko je kriv? Mlađa populacija, evo i zašto
Poluvrijeme će na Svjetskom prvenstvu trajati duže, igrači će imati stanke za osvježenje, a cijelo natjecanje imat će natruhe zabavnog programa koje je u skladu sa zahtjevima suvremene publike i komercijalnih partnera
Omiš je veliki problem u sezoni a teren za bilo kakvu obilaznicu je iznimno težak. Nema drugog načina. Tunel-most-tunel je jedino moguće.