Apetiti su porasli turističkim domaćinima diljem Mediterana i cijene smještajnim objektima, restoranima, kafićima, slastičarnicama, pa i trgovinama, rasle su posljednjih godinu, dvije tri praktički u svim zemljama mediteranskog bazena. Popularnost ima svoju cijenu, a Mediteran godišnje ugošćava oko 300 milijuna turista i jedna je od najposjećenijih turističkih regija u svijetu. Tome, barem zasad, klimatske promjene i zatopljenje nisu ozbiljnije naškodili. Ali, zato bi neumjereno dizanje cijena moglo.
Turisti se žele osjećati počašćeno, a ne oderano
Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.
Pretplatite se na sadržaj s potpisom.
Kina predstavila iznimno jeftinu supersoničnu raketu - za njeno rušenje treba potrošiti od 40 do 150 puta više od cijene rakete
Ono na čemu se radi, za učinkovito suzbijanje takvih projektila u budućnosti, je lasersko oružje, čija je cijena jednog hica gotovo nula, pa ako postoji dovoljno snažan i masivan sustav, to bi mogla biti učinkovita obrana
Mladi Nijemci: Na istočni front? Ne, hvala!
Inicijativa "Školski štrajk protiv regrutacije" održava nacionalne prosvjede protiv novog zakona o povratku (polu)obaveznog vojnog roka za sve muškarce rođene 2008. ili kasnije
Europljani ne vole Trumpa, ali se slažu s njegovom kritikom masovnih migracija u EU
Najprije je Europu prošlog tjedna zatresla nova američka Strategija nacionalne sigurnosti u kojoj je Trumpova vlada napisala da se Europa suočava s “civilizacijskim propadanjem” te se upitala hoće li europske zemlje u budućnosti ostati pouzdani američki saveznici
Hoće li novi šef Feda štititi njegovu neovisnost od Bijele kuće
Trumpov ekonomski saveznik u najužem krugu za Powellova nasljednika, očekuje se da će predsjednik ime kandidata objaviti početkom 2026., nakon čega slijedi potvrda u Senatu
Ljudi su bijesni, ali znalo se što će se dogoditi. Tko je kriv? Mlađa populacija, evo i zašto
Poluvrijeme će na Svjetskom prvenstvu trajati duže, igrači će imati stanke za osvježenje, a cijelo natjecanje imat će natruhe zabavnog programa koje je u skladu sa zahtjevima suvremene publike i komercijalnih partnera
"...Turisti se žele osjećati počašćeno, a ne oderano..."___Točno! Većina turista radi cijelu godinu i štedi kako bi mogli tjedan, dva otići na godišnji. Za taj svoj novac žele nešto posebno. Ne neku prosječnost koja se prodaje za visoku cijenu. Jer za tu visoku cijenu u nekim destinacijama dobiju i visoku uslugu...