Točno sto dana Kukuriku koalicija na čelu sa Zoranom Milanovićem je na vlasti. Vlada je povodom toga na svom YouTube kanalu objavila video s osvrtom na protekla tri mjeseca, odnosno koliko su bili prisutni na internetu.
– 100 dana Vlade kroz 100 sekundi na internetu. U prvih 100 dana donijeli smo proračun niži za 3,4 milijarde, donijeli smo tešku odluku o brodogradilištima, zadržan je kreditni rejting, uvodi se red u plaćanje poreza, pripremaju se investicije, referendum za ulazak u EU prošao je dvotrećinskom većinom. Tek smo na početku – stoji u potpisu videa.
Objavili su ga i na Facebooku uz poruku "ovog videa ne bi bilo bez vas".
No, građani mnogo toga zamjeraju vladajućoj koaliciji. Najviše kritika ide na račun nezaposlenosti i poskupljenja. Više od tisuću pitanja postavljeno je premijeru Zoranu Milanoviću preko Facebooka, a on će svoje odgovore građanima dati sutra od 10 sati.
Što su učinili? "100 dana Vlade kroz 100 sekundi na internetu"
Iscurili osobni podaci vlasnika svih registriranih vozila u Hrvatskoj
U posjedu smo prijave incidenta koja je podnesena SOA-i o curenju 2.444.587 zapisa o vozilima 1.195.052 fizičkih osoba – sadrže njihova imena, adrese, OIB-e, JMBG-e, datume rođenja, registracije i ostale podatke o vozilima i njihovim policama osiguranja
FOTO/VIDEO Veliko Dinamovo slavlje! Tisuće navijača živjele su Dinamo. Nevjerojatni prizori u srcu Zagreba
Dinamo je konačno uspio spojiti dvostruku krunu i proljeće u Europi. Na kraju svega, plavi su odlučili organizirati proslavu u centru Zagreba kakva nije viđena još od 2007. godine
VIDEO Manekenka se pojavila u haljini s motivom Isusa Krista, nastala nova drama u Cannesu
- "Zašto ova zaštitarka tako postupa sa ženama drugačije boje kože?", "Znači li to da festival u Cannesu dozvoljava i odobrava ovakvo ponašanje osiguranja, posebno ove gospođe koja je jednako postupala i s Kelly Rowland?" - neki su od komentara bijesnih obožavatelja koji su osudili ponašanje članice osiguranja festivala.
Prestanite vjerovati u najčešće zablude vezane za hranu iz limenke, studije potvrđuju upravo suprotno!
Ideja učenice od devet godina oduševila poznati hrvatski brend: Njezin crtež osvanuo na njihovoj ambalaži!
Dobro je da su u stalnoj komunikaciji s građanima.