Okrutni vlasnici

Restoran na udaru kritika: Zabranili radnicima da jave da su bolesni

Foto: Thinkstock
Foto: Reuters/PIXSELL
konobar
Foto: Thinkstock
konobarica
25.12.2017.
u 11:09
Lanac restorana Wagamama zbog odluke jednog od menadžera restorana na udaru je kritika. Naime, radnicima su zaprijetili kaznama u slučaju da jave da su na Božić bolesni.
Pogledaj originalni članak

Lanac restorana Wagamama ispričao se zbog nepromišljenog postupka jednog od menadžera restorana koji je osoblju zaprijetio kaznama u slučaju da se razbole za Božić, prenosi Metro.

U isprici piše kako je riječ o izoliranom slučaju i kako ovdje nije riječ o poslovnoj politici restorana. U poruci koju je spomenuti menadžer restorana napisao svojim zaposlenicima piše da u slučaju nemogućnosti dolaska na posao moraju na vrijeme pronaći zamjenu te da ako u božićno vrijeme jave da su bolesni morat će snositi posljedice i disciplinske sankcije. 

 

 

Poruka se brzo proširila društvenim mrežama i restoran se našao na meti kritika zbog ovakvog ponašanja prema zaposlenicima. Iz Wagamama brzo  su se počeli opravdavati kako ovdje nije riječ o poslovnoj odluci restorana i svu krivnju su svalili na menadžera koji je autor ove poruke zaposlenicima. 

POGLEDAJTE I GALERIJU: Snimao ženu kako roni na medenom mjesecu, a onda se dogodio šok:

Praktično rješenje

Jednu grešku s novcem radi većina građana: Stručnjak za financije ima top savjet kako je uspješno izbjeći

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 16

PR
PraviPlavi
11:47 25.12.2017.

Samo uhljebi mogu ovu situaciju negativno komentirati. Svako tko se bavi poduzetnistvom zna vaznost da restoran funkcionira u punom kapacitetu za Bozic i sklonost djelatnika da se bas na taj dan razboli. Nemojte vise pisati ovakve gluposti.

US
USA
11:51 25.12.2017.

Senzacionalizma zeljni novinari potpomognuti ljencinama od svega rade dramu. Ja ne vidim u cemu je taj manager pogrijesio. Lijepo je napisao, a sto su svi ignorirali, da ako neko ne dodje, treba naci zamjenu. Sto bi restoran trebao prestati raditi u najprometnije doba godine? A prijetnja kaznom je bila upucena onim pametnjakovicima koji bi se mogli sjetit rano ujutro da su taj dan bolesni.

Avatar mofo
mofo
13:10 25.12.2017.

Pa zar vi stvarno ne znate da pojam "call in sick" kod amera ne znači doslovno bolest, to je kad im se neda ići na posao pa jave da su "bolesni". Naravno, vlasnik restorana ne želi da mu ljencine unište dan velike gužve i zarade pa im je rekao da u slučaju preseravanja sami nađu nekoga da ih zamijeni.. ništa spektakularno kao što nam želite prezentirati...