Budućnost u Hrvatskoj

Proglašeni pobjednici projekta Hrvatska pamet Hrvatskoj

Foto: Borna Filić/PIXSELL
Dodjela nagrade Hrvatska pamet Hrvatskoj
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Dodjela nagrade Hrvatska pamet Hrvatskoj
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Dodjela nagrade Hrvatska pamet Hrvatskoj
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Dodjela nagrade Hrvatska pamet Hrvatskoj
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Dodjela nagrade Hrvatska pamet Hrvatskoj
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Dodjela nagrade Hrvatska pamet Hrvatskoj
11.12.2019.
u 15:52
Cilj projekta, prepoznatog i kao akcija, je podići svijest javnosti o potrebi zadržavanja mladih, ali i prilika za implementaciju njihovih kreativnih poslovnih ideja.
Pogledaj originalni članak

Prezentacija mogućnosti kroz stvaranje pozitivne poduzetničke klime poduprte pozitivnim mjerama za mlade i ove godine je okosnica projekta, a sve kako bi se budući naraštaji potaknuli na ostanak i razvoj upravo u Hrvatskoj. Komponenta društvene odgovornosti projekta Poslovnog dnevnika i Večernjeg lista prepoznata je još od 2015., a nagrađuje izvrsnost studenata i potiče ih se na uključivanje u sustav nacionalne ekonomije.  

Cilj projekta, prepoznatog i kao akcija, je podići svijest javnosti o potrebi zadržavanja mladih, ali i prilika za implementaciju njihovih kreativnih poslovnih ideja. HPH je mnogim studentima pomogao u pokretanju njihovih poslova i u razvoju karijere, a i ove se godine progovaralo o ključnim temama i problematici budućnosti mladih unutar granica Hrvatske. Pod egidom "Budućnost u Hrvatskoj" kontinuiranim aktivnostima pokušava se još snažnije i sveobuhvatnije pokazati da su mladi obrazovani ljudi najveća vrijednost koju Hrvatska ima i kojima treba pomoći da svoje potencijale iskoriste u domovini.

Foto: Borna Filić/PIXSELL
Dodjela nagrade Hrvatska pamet Hrvatskoj

Tijekom godine je na adresu Večernji list grupe kao organizatora pristizao veliki broj studentskih projekata, a u nekima od njih prepoznat je snažan tržišni potencijal. Za razliku od prethodnih godina kada su se projekti prijavljivali u kategorijama Izvorno hrvatsko, Inovativna Hrvatska i Poduzetna Hrvatska, ove godine posljednju kategoriju zamijenila je jedna nova kategorija - Financijaš.

Događanje je započeto u zabavnom tonu, a svojom plesnom točkom uzvanike, žiri i natjecatelje počastila je plesna skupina Escape.

Prva na redu od kategorija bila je Inovativna Hrvatska, a studenti su trebali prezentirati inovativne ideje za tvrtke i pojedince, a pod budnim okom žirija Voditeljice odjela onkologije za Adriatic regiju tvrtke Abbvie, Voditelja razvoja softvera tvrtke Atron Martin Ferlan, Više savjetnice odjela ljudskih potencijala i voditeljice projekta CEP iz tvrtke Selectio Martina Kesler, Direktora novih biznisa INE Marijan Mrkonjić i Voditeljice Službe za istraživanje i koordinaciju demografske politike Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku Ivana Udovičić.

Projektna rješenja u ovoj kategoriji predstavile su Vanessa Mikulčić i Bruna Mesić s idejom Eko higijenske vrećice, Mario Lušavec s idejom Smart Cup te Lucija Krivić i Mia Marić s idejom SVODA-Siva voda za zelenu zemlju. 

Pobjedu u ovoj kategoriji odnijele studentice 3. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Lucija Krivić i Mia Marić s projektnim rješenjem SVODA-Siva voda za zelenu zemlju, a nagrađene su stipendijom za MBA program Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta koja je u 5 posto najboljih poslovnih škola u svijetu.

Druga od kategorija je Izvorno hrvatsko, a u sklopu ove kategorije studenti trebaju osmisliti na koji će način plasirati postojeći hrvatski proizvod. Žiri u ovoj kategoriji bio je sastavljen od  direktorice Sektora korporativnog marketinga i komunikacije tvrtke Podravke Marinka Akrap, direktorice za komunikaciju i transformaciju tvrtke Arriva Marine Pandurević, rukovoditeljice Službe marketinga Tiska Lee Ileković Žigić, više direktorice ljudskih potencijala Plive Blagice Petrovac Šikić, dizajnerice i Više predavačice na Katedri za marketing i komunikacije Poslovnog veleučilišta Zagreb Sanje Rocco, pomoćnika direktorice Zagrebačkog velesajma i voditelja sajamskih projekata Nautika i Interliber te doktorske kandidatkinje na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Ljubljani i više predavačice na Katedri za financije i računovodstvo ZŠEM-a Dina Vasić.

Projektna rješenja u ovoj kategoriji predstavili su  Matea Maloča i Mišo Lukenda s idejom Keks spašava stvar, Jan Mickovski i Antonio Makjanić s idejom Košnice te Mirna Tominac s idejom Smart caffe.

Pobjedu u ovoj kategoriji odnio je studentski par Matea Maloča i Mišo Lukenda s idejom Keks spašava stvar, a kao i u prethodnoj kategoriji  nagrađeni su stipendijom za MBA program Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta.

Treća po redu kategorija osmišljena je s glavnim partnerom AZ FONDOM, a cilj joj je podizanje razine financijske pismenosti mladih. U ovoj kategoriji žirirali su voditeljica Odjela marketinga i odnosa s javnošću AZ FONDA Nataša Hrabar Kaštelan, menadžerica fondova PBZ Croatia osiguranja Juliana Katalenić i predavač na visokom učilištu Rochester Institute of Technology Croatia Vanja Vejzagić.

Projekte u ovoj novoj važnoj kategoriji prezentirali su Domagoj Mataić i Filip Medić s idejom Crypto fond, Mia Dragica Milković s idejom parXica te Dorian Antešić s idejom STOIK-Studentski investicijski fond. 

Prvi pobjednik novopredstavljenoj kategoriji Financijaš je Dorian Antešić s 4. godina Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, a pobjedu je odnio  s projektnim rješenjem STOIK-Studentski investicijski fonda te je  za istu nagrađen s 10 000 kuna.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

MO
moškov
16:25 11.12.2019.

Kako među nagrađenima nema onoga koji je ukinuo naziv drzavnog pouzeca hrvatska lutrija ...jos malo pa ce se npr.hrvatske željeznice zvati regionalne željeznice...hrvtska posta ce postati ...eu posta itd...hrvatska lutrija saptom pade u ruke....cije...itd

AN
AnteKino
07:34 12.12.2019.

ŠTOOOO Kolinda nije ništa dobila,ne mogu vjerovat ....