Prema analizi konzultantske kuće CRP Group, unatoč milijardi dolara ulaganja na Zapadu, Kina će i za deset godina imati primat u razvoju baterija za električne automobile. To će joj donijeti ne samo gospodarske već i geopolitičke prednosti. Također, za sada je na tom tržištu jedini pobjednik. Ta zemlja otišla je najdalje u rudarenju rijetkih metala, školovanju potrebnog kadra za tu industriju te gradnji velikih tvornica za što bi ostalom svijetu trebala desetljeća da stigne Kinu.
Kupuju diljem svijeta
Potpuna dominacija Kine u industriji električnih vozila
Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.
Pretplatite se na sadržaj s potpisom.
Kina predstavila iznimno jeftinu supersoničnu raketu - za njeno rušenje treba potrošiti od 40 do 150 puta više od cijene rakete
Ono na čemu se radi, za učinkovito suzbijanje takvih projektila u budućnosti, je lasersko oružje, čija je cijena jednog hica gotovo nula, pa ako postoji dovoljno snažan i masivan sustav, to bi mogla biti učinkovita obrana
Mladi Nijemci: Na istočni front? Ne, hvala!
Inicijativa "Školski štrajk protiv regrutacije" održava nacionalne prosvjede protiv novog zakona o povratku (polu)obaveznog vojnog roka za sve muškarce rođene 2008. ili kasnije
Europljani ne vole Trumpa, ali se slažu s njegovom kritikom masovnih migracija u EU
Najprije je Europu prošlog tjedna zatresla nova američka Strategija nacionalne sigurnosti u kojoj je Trumpova vlada napisala da se Europa suočava s “civilizacijskim propadanjem” te se upitala hoće li europske zemlje u budućnosti ostati pouzdani američki saveznici
Hoće li novi šef Feda štititi njegovu neovisnost od Bijele kuće
Trumpov ekonomski saveznik u najužem krugu za Powellova nasljednika, očekuje se da će predsjednik ime kandidata objaviti početkom 2026., nakon čega slijedi potvrda u Senatu
Ljudi su bijesni, ali znalo se što će se dogoditi. Tko je kriv? Mlađa populacija, evo i zašto
Poluvrijeme će na Svjetskom prvenstvu trajati duže, igrači će imati stanke za osvježenje, a cijelo natjecanje imat će natruhe zabavnog programa koje je u skladu sa zahtjevima suvremene publike i komercijalnih partnera
Trebalo bi malo razlikovati "ne mogu" i "ne želim"! 90% toga što je navedeno u članku, niti jedna država ne želi raditi na svome teritoriju zbog velikih i dugoročnih posljedica za okoliš i skupih sanacija (čak ni u Srbiji (za sada) nije prošlo, iako se Vučić svojski trudio). Jeftinije je kupiti od Kineza, koji za svoj okoliš baš i ne mare. Kineze ne zanima hoće li tlo biti zagađeno teškim i otrovnim metalima, a ljudi živjeti uz kisele, mrtve rijeke. Profit je njihov jedini Bog.