POVEZIVANJE HRVATSKE

Pogledajte snimku probijanja posljednjeg tunela pristupnih cesta Pelješkog mosta

Foto: HAC
Foto: HAC
Foto: HAC
Foto: HAC
Foto: HAC
Foto: HAC
Foto: HAC
Foto: HAC
08.11.2021.
u 14:27
Tunel Supava je jedan od najzahtjevnijih dijelova cjelokupnog projekta Cestovnog povezivanja južne Dalmacije i pristupnih cesta Pelješkom mostu.
Pogledaj originalni članak

Prošlog tjedna došlo je do probijanja četvrtog i posljednjeg tunela na pristupnim cestama Pelješkog mosta. Riječ je o tunelu Supava dugom 1290 metara, a koji se nalazi na dionici pristupnih cesta koje gradi grčki Avax.

Snimku probijanja možete pogledati ovdje


Tunel Supava je jedan od najzahtjevnijih dijelova cjelokupnog projekta Cestovnog povezivanja južne Dalmacije i pristupnih cesta Pelješkom mostu. Naime, između Supave i drugog tunela Polakovice (1242 m) ide most Ston dužine 485 metara.  

Dionica pristupnih cesta koje gradi austrijski Strabag uključuje dva tunela: Debeli Brijeg dug 2467 metara te tunel Kamenice  dug 499 metara. Prvi je probijen krajem prošle godine, a tunel Kamenica probijen je krajem travnja ove godine. 

Foto: HAC
Foto: HAC
Foto: HAC
Foto: HAC
Foto: HAC
Foto: HAC
Foto: HAC
Foto: HAC

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.