Veliku buru u javnosti podigli su plakati trgovačkog centra na kojima se na stranim jezicima pozdravljaju azijski radnici u Hrvatskoj. Jedna od poruka na hindskom jeziku glasi: „Dom je bliže nego što misliš.“ Mnogi misle da je to simpatičan i dobro osmišljen marketing, no iz Domovinskog pokreta digli su se na noge. Kaufland koji stoji iza plakata prijavili su Državnom inspektoratu.
"Mi ne želimo plašiti građane svojom prijavom, ali ne želimo one pojave koje se vide u zapadnoj Europi", rekao je Kukavica. Imamo suviše pritužbi naših sugrađana", rekao je predsjednik Kluba zastupnika Domovinskog pokreta Ivica Kukavica na konferenciji za medije. "To smo napravili zbog plakata na hindskim jeziku koji su toliko veliki da je dominantan u odnosu na hrvatski jezik. Radi se u biti da je taj hrvatski jezik neprepoznatljiv. Sporan nam je naš identitet i naši, hrvatski zakoni", rekao je Kukavica. Kukavica je istaknuo da je "bitno za podvući članak koji izričito nalaže da se višejezične javne obavijesti i promidžbene poruke najprije moraju oblikovati na hrvatskom, a zatim na drugim jezicima". "U ovom slučaju hrvatski jezik nije dominantan. Radi se o nepoštenoj poslovnoj praksi", dodao je.
"Engleski jezik je službeni jezik EU", odgovorio je na argumente da Domovinskom pokretu ne smetaju plakati i poruke na engleskom jeziku. "Ono što je nama sporno jest način na koji se hrvatski jezik marginalizira u odnosu na hindu jezik", dodao je.
"Ne želimo dizati paniku, ali želimo upozoriti na neke trendove koji se događaju u našem društvu, a koji se već događaju u nekim zapadnim društvima. Imamo tamo neke kvartove u kojima se ne govori domicilni jezik. Želimo pomoći stranim radnicima da se asimiliraju. Neki dan sam se vozio taksijem, taksist nije govorio ni hrvatski ni engleski", kazao je Kukavica.
Komentirao je i optužnicu koju je USKOK danas podignuo protiv bivšeg ministra Vilija Beroša. Kazao je da svi moramo biti isti po zakonu. "Ako napravimo društvu u kojem nitko nije iznad zakona, onda smo uspjeli".
Sad treba do Indije potegnuti na revanš i oblijepiti je hrvatskim reklamama na glagoljici!