POSEBNA PRILIKA

Pjevalo se i u Lepoglavi: Zatvorenici smjeli biti duže budni, svi su pratili Baby Lasagnu

Foto: JESSICA GOW/REUTERS
First semi-final of the 68th edition of the Eurovision Song Contest, in Malmo
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Lepoglava: Prezentacija Ministarstva pravosuđa o zanimanjima u otvorenom tipu kaznionice
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Lepoglava: Prezentacija Ministarstva pravosuđa o zanimanjima u otvorenom tipu kaznionice
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Lepoglava: Prezentacija Ministarstva pravosuđa o zanimanjima u otvorenom tipu kaznionice
08.05.2024.
u 13:31
Zatvorenicima Lepoglave jučer je dopušteno gledanje televizije duže od standardnih 22 sata, a sve to kako bi mogli popratiti hrvatskog kandidata ovogodišnje Eurovizije
Pogledaj originalni članak

Kako u cijeloj Hrvatskoj, tako su se sinoć i u jednim od najstrože čuvanih zatvora u Hrvatskoj orili stihovi Marka Purišića Baby Lasagne koji je sa svojim hitom Rim Tim Tagi Dim osvojio jučerašnju Euroviziju. On je sinoć nastupio na prvom polufinalu natjecanja te izborio mjesto u finalu, a društvene mreže mu u velikoj mjeri prognoziraju pobjedu ovogodišnje Eurovizije. 

Kako neslužbeno doznaju 24sata, zatvorenicima Lepoglave jučer je dopušteno gledanje televizije duže od standardnih 22 sata, a sve to kako bi mogli popratiti hrvatskog kandidata ovogodišnje Eurovizije. Zatvorenicima je inače dopušteno gledanje televizije duže od predviđenog samo u posebnim prilikama poput nekih sportskih događanja ili tijekom blagdana, a tijekom vikenda pristup imaju do 23 sata. 

Inače, Baby Lasagna još je dodatno skočio na kladionicama nakon jučerašnjeg nastupa te trenutno stoji na 36 posto vjerojatnosti da će biti ovogodišnji pobjednik Eurovizije. Snimka njegovog nastupa je među najgledanijima, a uz njega publika je veliku pozornost pridodala i kandidatkinji Irske zbog nastupa kojeg su brojni prozvali sotonskim. 

Inače, kada je u pitanju Hrvatska, HRT je obavio kako je u jučerašnjem nastupu uživalo više od milijun gledatelja - na ukupnoj populaciji ovaj najveći televizijski glazbeno-zabavni show vidjelo je, u trenutku nastupa Baby Lasagne 979.147 ljudi, odnosno skoro 60% gledatelja televizije u Hrvatskoj. 

POVEZANI ČLANCI:

HRT-ove društvene mreže okupile su velik broj posjetitelja. Već duže vrijeme na mrežama traje velika podrška i zanimanje za Baby Lasagnu. Svjedoči tome da je spot “Hrvatska pleše Rim Tim Tagi Dim“ dosad pregledan 1,8 milijuna puta na HRT-ovim društvenim mrežama. Također, veliki je interes i na Dorinim kanalima na kojima se kontinuirano objavljuju svi detalji i vijesti iz Malmöa što pokazuje i doseg od čak 2 milijuna ljudi u posljednjih nekoliko tjedana.

 >> FOTO Zaručnica Baby Lasagne objavila dirljive fotografije, evo što rade nakon nastupa

Foto: Elizabeta Ružić/Instagram
Foto: Elizabeta Ružić/Instagram
Foto: Elizabeta Ružić/Instagram
Foto: Elizabeta Ružić/Instagram
Foto: Elizabeta Ružić/Instagram
Foto: Elizabeta Ružić/Instagram
Foto: Elizabeta Ružić/Instagram
Foto: Elizabeta Ružić/Instagram

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.