PRIMOPREDAJA TEHNIČKE DOKUMENTACIJE

Nakon brojnih žalbi: Strabag se uvodi u gradnju pristupnih cesta 13. studenoga

Foto: Josip Bohutinski
Radovi na mostu, za razliku od pristupnih cesta, idu brže od plana
Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Josip Bohutinski
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Josip Bohutinski
Radovi na Pelješkom mostu
07.11.2019.
u 21:36
Radovi na mostu, za razliku od pristupnih cesta, idu brže od plana
Pogledaj originalni članak

Radovi na pristupnim cestama Pelješkom mostu napokon će početi sljedeći tjedan, odnosno 13. studenoga. Tad će u posao biti uveden Strabag, izvođač radova na dionici Duboka – Sparagovići. Samo uvođenje u posao znači primopredaju tehničke dokumentacije, dostavu svih imenovanja i otvaranje dnevnika za pripremne radove.

U Hrvatskim cestama očekuju da će Avax, koji će graditi stonsku obilaznicu, poddionice Sparagovići – Prapratno i Prapratno – Doli, biti uveden u posao potkraj studenoga ili početkom prosinca.

Nakon što budu u uvedeni u posao, izvođači imaju rok od 33 odnosno 28 mjeseci da sagrade pristupne ceste. Strabagova dionica duga je 12 kilometara, a na njoj je, među ostalim, potrebno sagraditi dva tunela ukupno duga gotovo tri kilometra, jedan vijadukt te dva mosta.

FOTO Na gradilištu Pelješkog mosta počeli nicati prvi stupovi

Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Hrvatske ceste
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Josip Bohutinski
Radovi na izgradnji Pelješkog mosta
Foto: Josip Bohutinski
Radovi na Pelješkom mostu

Austrijska tvrtka obvezala se taj posao obaviti za 478,3 milijuna kuna. Avax pak mora sagraditi 18 kilometara cesta, na kojima su dva tunela ukupne duljine oko 2,5 kilometara te po jedan most i vijadukt. Taj je posao ugovoren za 511,5 milijuna kuna.

Ugovori za gradnju pristupnih cesta Pelješkom mostu potpisani su 9. listopada, a natječaje za izvođače radova obilježile su brojne žalbe koje su znatno usporile proces ugovaranja.

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković jučer je pak na Hrvatskom radiju najavio da će se ići u izmjene Zakona o javnoj nabavi kako bi se povećali iznosi naknade koje žalitelji moraju platiti. Naime, sad žalbu na natječajnu dokumentaciju može uložiti bilo tko i to platiti 5000 kuna, a time se zaustavlja najmanje na mjesec dana natječaj za projekte vrijedne stotine milijuna kuna.

VIDEO Radovi na Pelješkom mostu u punom jeku: Radi se 24 sata na dan

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

NE
Neonacionalist
22:05 07.11.2019.

Jadna li je ova država majko mila, tko li ju je samo napravio ovako .

Avatar Trica
Trica
22:08 07.11.2019.

Hehehe, legle su šolde ,sad može da se radi:))

Avatar Trica
Trica
22:10 07.11.2019.

Kako reče onaj kriminalac: mala bara puna krokodila:))