REKONSTRUKCIJA I IZGRADNJA

Najveći željeznički projekt u povijesti RH: Pristigle su četiri ponude, bira se izvođač radova

Foto: Matija Habljak/PIXSELL/Ilustracija
Ilustracija: Hrvatska će morati platiti najmanje 120 milijuna kuna penala zbog kašnjenja radova na pruzi
Foto: Luka Batelic/PIXSELL
Demerje: Mjesto prometne nesreće gdje je vlak naletio na automobil
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Željeznički kolodvor u Šibeniku
VL
Autor
Vecernji.hr
21.07.2025.
u 13:48
Predviđeno trajanje radova je pet godina i 10 mjeseci od uvođenja izvođača u posao
Pogledaj originalni članak

Otvorene su pristigle ponude za radove na najvećem željezničkom projektu u povijesti Republike Hrvatske, izvijestila je HŽ Infrastruktura. Riječ je o projektu "Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge Dugo Selo – Novska“. Procijenjena vrijednost radova na 83 kilometara dugoj dionici jest 620 milijuna eura, a sufinanciraju se iz EU fondova, napominje HŽ Infrastruktura. Na javno otvaranje pristigle su četiri ponude za izvođenje radova:

  • Zajednica ponuditelja ASHOKA BUILDCON LIMITED, Serneke International Group AB, Konkan Railway Corporation Limited, cijena ponude 779.886.164,56 eura (bez PDV-a)
  • AFCONS INFRASTRUCTURE LIMITED, cijena ponude 677.071.899,78 eura (bez PDV-a)
  • DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ, cijena ponude 989.887.152,02 eura (bez PDV-a)
  • Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.Ş., cijena ponude 873.123.946,34 eura (bez PDV-a).

HŽ Infrastruktura kaže da će ponude biti evaluirane, a nakon odabira slijedi potpisivanje ugovora s izvođačem radova. Predviđeno trajanje radova je pet godina i 10 mjeseci od uvođenja izvođača u posao.

Uz kompletnu rekonstrukciju postojećeg i izgradnju drugog kolosijeka međunarodne željezničke pruge, kako je pojašnjeno, radovi obuhvaćaju rekonstrukciju kolodvora i stajališta, denivelaciju ili ukidanje većine željezničko-cestovnih prijelaza, ugradnju novih uređaja i drugih elemenata prometno-upravljačkoga i signalno-sigurnosnoga željezničkog infrastrukturnog podsustava te rekonstrukciju i izgradnju novih elemenata i uređaja elektroenergetskoga željezničkog infrastrukturnog podsustava. Po završetku radova, brzina na dionici Dugo Selo – Novska trebala bi iznositi do 160 km/h.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar Top
Top
14:19 21.07.2025.

Uzeti Kineze pelješki most je dobar