Četrdesetak turskih radnika napustilo je nakon potresa u Turskoj gradilište pruge na dionici Križevci - Koprivnica - državna granica s Mađarskom na kojem su radili na rekonstrukciji postojećeg i gradnji drugog kolosijeka. Trenutačno je to najveći infrastrukturni projekt u Hrvatskoj financiran novcem Europske unije, vrijedan oko 350 milijuna eura, skuplji i od Pelješkog mosta.
Poremećaj na tržištu
Najveći infrastrukturni projekt u Hrvatskoj: U 2024. vlakom do Mađarske brzinom od 160 km na sat
Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.
Pretplatite se na sadržaj s potpisom.
Kina predstavila iznimno jeftinu supersoničnu raketu - za njeno rušenje treba potrošiti od 40 do 150 puta više od cijene rakete
Ono na čemu se radi, za učinkovito suzbijanje takvih projektila u budućnosti, je lasersko oružje, čija je cijena jednog hica gotovo nula, pa ako postoji dovoljno snažan i masivan sustav, to bi mogla biti učinkovita obrana
Mladi Nijemci: Na istočni front? Ne, hvala!
Inicijativa "Školski štrajk protiv regrutacije" održava nacionalne prosvjede protiv novog zakona o povratku (polu)obaveznog vojnog roka za sve muškarce rođene 2008. ili kasnije
Europljani ne vole Trumpa, ali se slažu s njegovom kritikom masovnih migracija u EU
Najprije je Europu prošlog tjedna zatresla nova američka Strategija nacionalne sigurnosti u kojoj je Trumpova vlada napisala da se Europa suočava s “civilizacijskim propadanjem” te se upitala hoće li europske zemlje u budućnosti ostati pouzdani američki saveznici
Hoće li novi šef Feda štititi njegovu neovisnost od Bijele kuće
Trumpov ekonomski saveznik u najužem krugu za Powellova nasljednika, očekuje se da će predsjednik ime kandidata objaviti početkom 2026., nakon čega slijedi potvrda u Senatu
Ljudi su bijesni, ali znalo se što će se dogoditi. Tko je kriv? Mlađa populacija, evo i zašto
Poluvrijeme će na Svjetskom prvenstvu trajati duže, igrači će imati stanke za osvježenje, a cijelo natjecanje imat će natruhe zabavnog programa koje je u skladu sa zahtjevima suvremene publike i komercijalnih partnera
Ta pruga kad se konačno izgradi do Rijeke će Hrvatsku napokon staviti na kartu važnih europskih prometnih čvorišta za teretni promet. 160 km na sat u putničkom prometu je i više nego pristojna brzina za zemlju od 4 milijuna stanovnika koja na toj trasi povezuje nekoliko relativno malih aglomeracija. Nemamo preko 100 milijuna stanovnika poput Japana da nam treba Shinkansen, niti smo veliki poput Francuske ili Njemačke. Otprilike smo veličinom zemlja usporediva s jednom Švicarskom gdje su prosječne brzine vlakova od 100 do 120 kilometara na sat. To je posve normalno jer kome je normalnom može biti u interesu razvijati brzinu od 200 ili više kilometara na sat između kolodvora koji se nalaze na udaljenosti od nekoliko desetaka kilometara?