PREDIZBORNA KAMPANJA

Milanović privremeno bio milijun kuna u minusu, a Grabar-Kitarović potrošila 9,57 milijuna kuna

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zoran Milanović i Kolinda Grabar-Kitarović
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Zoran Milanović, novi predsjednik RH
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Zoran Milanović i Kolinda Grabar-Kitarović
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zoran Milanović i Kolinda Grabar-Kitarović
04.02.2020.
u 17:09
Prema završnom izvješću, Milanović je u izbornu promidžbu potrošio manje od Grabar-Kitarović.
Pogledaj originalni članak

Predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović potrošila je na promidžbu tijekom predizborne kampanje za predsjedničke izbore 9,57 milijuna kuna, dok je izabrani predsjednik Zoran Milanović potrošio 3,75 milijuna kuna, čime je nakon izbora privremeno ostao milijun kuna u "minusu".

Pokazuju to izvještaji o financiranju izborne promidžbe, koje su predsjednički kandidati nakon drugog kruga izbora predali Državnom izbornom povjerenstvu.

Prema završnom izvješću, Milanović je u izbornu promidžbu potrošio manje od Grabar-Kitarović.

Video: Pobjednički govor Zorana Milanovića

SDP mu je kao svom kandidatu na predsjedničkim izborima dao 1,28 milijuna kuna, dok je 1,44 milijuna dobio od donacija. U završnoj računici izvješća navodi se da je Milanović u manjku prihoda za milijun kuna. Međutim, on prema odluci Vlade, ima pravo primiti 1,2 milijuna kuna naknade troškova izborne promidžbe.  

Kandidatkinja HDZ-a Grabar-Kitarović u kampanji je potrošila 9,57 milijuna kuna i tako skoro dosegnula maksimalni iznos koji se može potrošiti na izbornu promidžbu.

Prema Zakonu o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma, ukupan iznos koji kandidat na predsjedničkim izborima može potrošiti je 8 milijuna kuna, odnosno 9,6 milijuna ukoliko prijeđe u drugi krug izbora.

Grabar-Kitarović potrošila je gotovo sav novac koji je primila u kampanji. Polovicu iznosa, 4,78 milijuna kuna, HDZ-ova kandidatkinja utrošila je na usluge promidžbe.

Najveći dio novca za kampanju dao joj je HDZ, gotovo 7 milijuna kuna, a oko 2,6 milijuna dobila je od donacija.

Najveći dio troškova i Milanović je potrošio na oglašavanje - nešto više od 2 milijuna kuna. No, dok je Grabar-Kitarović najviše uložila u televizijsko oglašavanje utrošila (1,3 milijuna), Zoran Milanović najviše je potrošio na društvene mreže - 900 tisuća kuna.

HDZ-ova kandidatkinja na ovim je izborima potrošila više nego na prošlima. Predizborna kampanje za predsjedničke izbore 2015. godine koštala ju je 8,13 milijuna kuna.

Video: Govor Kolinde Grabar-Kitarović nakon drugog kruga izbora

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pažnje?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

DU
Deleted user
17:16 04.02.2020.

Pa nije drugo ni radila nego samo trošila naš novac.

ZA
zarko815
23:04 04.02.2020.

Tko je platio sve te angažirane medije na čelu sa HRT-om koji su nam nametnuli slučajnu nevolju ?

DE
deps
11:15 05.02.2020.

Za pobijediti KGK nije smio potrošiti toliko novaca. Prijaviti ga za nenamjensko trošenje.