RAST TURIZMA

Kampanja usmjerena na domaće tržište: U Međimurju više gostiju nego prošle godine

Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Muzej Međimurje
Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL
Međimurje
17.07.2020.
u 13:40
Od 1. do 15. srpnja ostvareno je dva posto više dolazaka nego u istom razdoblju 2019., uz tri posto manje noćenja. Podjela kupona potaknula je izvanpansionsku potrošnju gostiju.
Pogledaj originalni članak

U Međimurskoj županiji bilježe više gostiju nego u istom razdoblju prošle godine. Rezultat je to i velike promotivne turističke kampanje "Međimurje daje više!" koju je organizirala Turistička zajednica Međimurske županije u suradnji s LifeClass Termama Sveti Martin i 50 partnera iz javnog i privatnog sektoram, od ugostitelja do vinara i ustanova.

Umjesto natjecanja u spuštanju cijena, ciljano su, kažu u TZ-u, ponudili turistima dodanu vrijednost. Kampanja je usmjerena na domaće tržište s ciljem privlačenja domaćih gostiju koji za svakih potrošenih 250 kuna dobiju kupon za neku od stotinjak ponuđenih besplatnih usluga.

U prvih mjesec dana podijeljeno je više od 15.000 kupona. Od 15. lipnja do 15. srpnja zabilježeno je 5186 dolazaka i 12.887 noćenja, dok je prosječno vrijeme boravka bilo 2,48 dana. Od 1. do 15. srpnja ostvareno je dva posto više dolazaka nego u istom razdoblju 2019., uz tri posto manje noćenja. Podjela kupona potaknula je izvanpansionsku potrošnju gostiju.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.