LEPOGLAVA – Članovi Mladeži Crvenoga križa, redom učenici ivanečke Srednje škole, sudjelovali su na dvodnevnoj obuci za voditelje mladeži. Cilj seminara bio je osposobljavanje mladih za pomoć humanitarnim aktivnostima i djelatnostima što se provode u Crvenom križu, a o tome su im u Domu kulture u Lepoglavi predavali prof. Ljerka Čačić i prof. Nives Vudrić iz Odjela za rad s mladeži Hrvatskoga Crvenoga križa. Srednjoškolci su osmišljavali samostalne humanitarne projekte koje će idućih mjeseci provoditi u školi, obrađivali su teme vezane uz rad Kluba mladih u Ivancu te o tome kako animirati mladež za humanitarni rad. Osposobljavanje mladih organizirali su Hrvatski i Gradski Crveni križ iz Ivanca.
Kako animirati mlade za humanitarni rad?
Sada je i službeno, oglasila se HERA: Čekaju nas veći računi za struju, evo i za koliko
Hrvatska energetska regulatorna agencija (HERA) odobrila je povećanje naknade za korištenje mreža, pa će prosječni račun kućanstava za struju od Nove godine biti veći za 1,8 eura mjesečno ili ukupno 22 eura godišnje
FOTO Tko je supruga Davora Gopca? U braku su 30 godina, a pamtimo je i iz provokativnog spota
Luksuzan Božić u Kulmerovim dvorima! Evo kako je Iva Todorić uredila svoj dom za blagdane
Kada se pogledaju ove spektakularne fotografije, prva riječ koja pada na pamet je – bezvremenska elegancija. Na fotografijama se može vidjeti klasični pristup blagdanskom uređenju koji nikada ne izlazi iz mode. Paleta boja temelji se na tri stupa božićne tradicije: dubokoj, bogatoj zelenoj boji jelovih grana koja simbolizira život i nadu; strastvenoj i toploj crvenoj koja priziva osjećaj ljubavi i slavlja; te profinjenoj zlatnoj koja unosi dozu luksuza, svjetlosti i svečanosti
Rješava gorući izazov u kućanstvima, radi i do 30 godina, a nikad se ne kvari
Tehnološki pristupi EcoWater i Kinetico sustava
Kitschmas stil osvojio društvene mreže ovih blagdana, ali ne odobravaju ga svi!
netko animira mlade da pomažu drugim ljudima u nevolji, a netko drugi ih animira da stvaraju nerede i dižu balvan-revolucije po hrvatskim ulicama, kojima umorni radni ljudi idu kući s posla. vidimo koliko je novinskog prostora posvećeno jednima, a koliko drugima!