AKTIVIRANJE TURIZMA

HUT: Otvoreni prvi hoteli i kampovi, za spas turizma nužne promotivne kampanje

Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Plaža Banje još uvijek puna kupača
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Sunčan dan u Dubrovniku
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Sunčan dan u gradu
25.05.2020.
u 13:22
Za nastavak otvaranja kapaciteta Ostojić ključnim drži postizanje preciznih dogovora s državama-glavnim emitivnim tržištima o nesmetanom putovanju u Hrvatsku i nazad, a što se, prema najavama ministra turizma, očekuje najkasnije do sredine lipnja.
Pogledaj originalni članak

Proteklog je vikenda krenulo jače aktiviranje turističkih kapaciteta s otvorena 133 hotela i 65 kampova, izvijestila je u ponedjeljak Hrvatska udruga turizma (HUT), koja smatra da je sada nužno što prije pokrenuti ciljane promotivne kampanje na ključnim tržištima. 

"S obzirom na ukupnu situaciju možemo biti zadovoljni prvim turističkim brojkama. Kvalitetna epidemiološka situacija temelj je ostvarivanja rezultata ove godine i tu smo među najboljima u Europi. To trebamo maksimalno iskoristiti u idućem razdoblju, počevši od - danas, jer ništa se neće dogoditi samo po sebi, nego moramo intenzivno početi komunicirati na ključnim tržištima kako bi privukli goste", ističe direktor HUT-a Veljko Ostojić.

Naglašava da se, uz finaliziranje dogovora o jednostavnijem i bržem postupku ulaska turista s ključnih emitivnih tržišta u Hrvatsku, moraju pokrenuti i koordinirane i ciljane promotivne aktivnosti na tim tržištima.

Za nastavak otvaranja kapaciteta Ostojić ključnim drži postizanje preciznih dogovora s državama-glavnim emitivnim tržištima o nesmetanom putovanju u Hrvatsku i nazad, a što se, prema najavama ministra turizma, očekuje najkasnije do sredine lipnja.

Zbog toga se u planu otvaranja turističkih objekata predviđa da će se do kraja svibnja otvoriti kampovi u Istri, Kvarneru i Dalmaciji, kao i dodatni hoteli, dok se u lipnju očekuje potpuno otvaranje većine hotela i svih ostalih turističkih usluga u destinacijama.

"Nužno je stoga što prije pokrenuti ciljane promotivne aktivnosti na ključnim tržištima, i to tako da se koordiniraju aktivnosti privatnog i javnog sektora. Uspješna promocija ključna je za veću potražnju za dolascima i ostvarivanje maksimalno mogućih turističkih rezultata u ovoj izvanrednoj godini", zaključio je Ostojić.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.