PREPORUKA BANAKA

HUB: Ako imate simptome respiratornih bolesti, ne dolazite u banku

Foto: Dalibor Urukalovic/PD/PIXSELL/Ilustracija
banka
Foto: Igor Kralj/Pixsell
Pojačana kontrola na graničnom prijelazu Bregana zbog koronavirusa
Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
Koronavirus
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
ator ispred bolnice Sestara Milosrdnica za trijažu oboljelih od koronavirusa
16.03.2020.
u 16:42
Banke su uvele pravila o održavanju razmaka između klijenata i uputile građane da što više koriste bankomate i digitalne kanale
Pogledaj originalni članak

Zbog aktualne situacije oko koronavirusa Hrvatska udruga banaka objavila je da su banke uvele pojačane preventivne mjere zaštite. Kako bi se minimalizirala frekvencija većeg broja osoba u zatvorenom prostoru, savjetuju građanima da koriste u što većoj mjeri usluge digitalnog bankarstva; mobilno i internet bankarstvo i bankomate.

U slučaju neophodnosti dolaska u poslovnicu zbog obavljanja neke složenije transakcije ili usluge, apeliraju na građane da se ponašaju u skladu s preporukama nadležnih zdravstvenih službi te pričekaju u redu na usluge u poslovnici na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba.

VIDEO Kako izgleda testiranje na koronavirus?

Poslovnice će nastaviti raditi u određenom obujmu u skladu s razvojem situacije i preporukama nadležnih institucija, a bankomati će biti opskrbljeni dovoljnom količinom gotovine. Klijentima kojima je određena mjera samoizolacije izričito savjetuju da poštuju mjere koje su im određene, a za one koji moraju doći u poslovnicu izdali su upute:

• U slučaju da imate simptome respiratorne bolesti, molimo vas da ne posjećujete poslovnice banaka s ciljem zaštite zdravlja ostalih građana, klijenata te djelatnika banke
• Molimo vas da pričekate svoj red izvan poslovnice u slučaju većeg broja građana u poslovnici
• Red na usluge u poslovnici ili izvan nje pričekajte na sigurnoj udaljenosti (1,5 m) od drugih osoba
• U poslovnici izbjegavajte rukovanje i fizički kontakt s drugim osobama
• Koristite dezinfekcijska sredstva nakon rukovanja s novčanicama, kovanicama i bankovnim karticama
• U narednom razdoblju nastojte koristiti usluge digitalnog bankarstva i mrežu bankomata
• Redovite pratite novosti na internetskim stranicama svojih banaka, kako biste bili upoznati s radnim vremenom određene poslovnice

Na ulazima u poslovnice postavljene su „Obavijesti za klijente“ – jasne preporuke za postupanje klijenata i odgovorno ponašanje.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

SO
Sir Oliver
21:48 16.03.2020.

A kako da podignem Eure na bankomatu? Nikako.