Večernji list iz pouzdanih izvora doznaje kako će se umjesto brze ceste
od Gradeca do Bjelovara graditi - autocesta. Radovi će početi u
proljeće iduće godine, a završiti koncem 2010., a izvođač će vjerojatno
ostati austrijski Strabag.
Iz fondova EU i kredita
Doznajemo i kako će se trasa prometnice u dužini od 26 kilometara u
novom profilu financirati iz dostupnih europskih fondova i povoljnim
inozemnim kreditima.
- Time se odustaje od financiranja projekta iz državnog proračuna, a
nove novčane pogodnosti omogućit će gradnju autoceste o kojoj se dosad
nije razmišljalo - potvrđuje naš izvor. Podsjećamo da je procijenjena
vrijednost radova na toj trasi više od 500 milijuna kuna, ali u profilu
brze ceste. “Otkrivena” autocesta podrazumijeva gradnju dodatnih,
zaustavnih traka. Ovdašnji su prometni stručnjaci sumnjičavi prema
novim vijestima o novoj kategorizaciji buduće ceste koja život znači,
nude i praktična objašnjenja.
- Gradnja autoceste znači i promjenu prostornog plana Županije. Uz to
bi i trasa od Vrbovca do Gradeca doživjela iste preinake - tvrdi jedan
od sugovornika. Ne treba zaboraviti ni činjenicu da prometnica na
razini autoceste vodi i naplati vožnje. Koliko god vijest o takvoj
gradnji bila dobrodošla, dio bjelovarske javnosti ipak ne skriva
suzdržanost, što je potvrdila i naša anketa na uzorku od 50 ispitanika.
Većina je rekla kako bi bili sretni da gradnja ceste uopće počne! I u
koprivničko-križevačkoj javnosti, koja s istom dozom priželjkuje
kapitalni projekt, obrat s obećavane brze ceste na autocestu dočekan je
s nevjericom.
Greška u koracima?
Ravnatelj Županijske uprave za ceste Krešimir Janach na pitanje je reagirao čuđenjem.
- To je pogreška, niti se tražilo da bude autocesta, za brzu cestu su
projekti već u “hodu”, od nove godine ide i otkup zemljišta te u
travnju gradnja - kaže Janach.
U protivnom sve se mora mijenjati, raditi nove studije i širi koridor za zaustavne trake.
Nova zbivanja, kažu građani, govore o (ne)dosljednosti političara, koji
su, evo, do danas tvrdili da se iz Zagreba “ne budu vrnuli dok ne bu
ceste.”
Gradi se autocesta od Gradeca do Bjelovara
Krasnec otkrio trenutak koji je odredio budući odnos: Plenković je držao govor u Bruxellesu, a Milanović je pažljivo slušao
"Primam pozitivne reakcije i od nekih političara i diplomata. Dobio sam reakcije, ali ne izravno od njih dvojice", istaknuo je Tomislav Krasnec koji se nada da su Zoran Milanović i Andrej Plenković pročitali knjigu “Neprijatelji iz čista mira”
Hasanbegović: Plenković može odlučiti tko je većina; Pavliček o Vučemilović: 'Odluke se svi moraju držati'
Na pomolu je raskol u još jednoj stranci. Nakon što je Marijan Pavliček rekao kako Suverenisti neće s HDZ-om, Vučemilović je poručila da ona u opoziciju s SDP-om i Možemo ne može. Navodno je HDZ-u dala i usmenu potvrdu, a Pavliček je poslije zaprijetio
Ubojita čestitka: Zašto je Anušić baš tako komentirao Vučićevu besmislenu želju da i Srbija kupi Rafale?
Hrvatskoj je stalo da se Srbija prestane baviti ratovima i mitovima pa, kad potroše 3 mlrd. eura za avione koji će biti slabiji od hrvatskih, shvatit će bit “čestitke”
Ovih dana neprestano kišete? Uzročnik nije samo pelud iz zraka, već i nametnik skriven u posteljini, tepihu i namještaju
Zdrav životni prostor ovisi o zraku koji udišemo, ali i o razini vlage kojoj smo svakodnevno izloženi. Idealna razina je od 40 do 60 posto vlažnosti, no često je ovaj raspon gotovo nemoguće održati.
Jednu grešku kod proljetnog čišćenja svi radimo, a oduzima nam više vremena i energije
Inflacija, poskupljenje hrane i potrepština za svakodnevnu upotrebu teme su koje nas svakodnevno dočekuju i pogađaju sa svih strana. Dio naše svakodnevice je pažljivo gledanje na svaki cent, a odlazak u trgovini više nije bezbrižna aktivnost, već prethodno pomno planiranje popisa za kupovinu.