Tri terminala

Brod prvi u Slavoniji uveo sustav javnih bicikala

Foto: Ivica Galovic/PIXSELL
Bicikli slavonski brod
Foto: Ivica Galovic/PIXSELL
Bicikli slavonski brod
Foto: Ivica Galovic/PIXSELL
Bicikli slavonski brod
Foto: Ivica Galovic/PIXSELL
Bicikli slavonski brod
Foto: Ivica Galovic/PIXSELL
Bicikli slavonski brod
Foto: Ivica Galovic/PIXSELL
Bicikli slavonski brod
08.10.2015.
u 14:27
Sat vožnje košta 8 kuna, a prvi se provozao zamjenik gradonačelnika Hrvoje Andrić. Projekt je vrijedan 273 tisuće kuna bez PDV-a.
Pogledaj originalni članak

Grad Slavonski Brod prvi je u Slavoniji u upotrebu službeno uveo sustav javnih bicikala.

Građanima će na raspolaganju biti tri terminala na isto toliko lokacija s ukupno 15 bicikala koji će se iznajmljivati. Sat vožnje košta 8 kuna, a prvi se provozao zamjenik gradonačelnika Hrvoje Andrić. Projekt je vrijedan 273 tisuće kuna bez PDV-a.

- Uvođenje javnih bicikala samo je nastavak aktivnosti kojima potičemo zdrav život i podizanje ekološke svijesti sugrađana. Prije dvije godine grad smo premrežili stazama za bicikle, pa je ovo logičan slijed – rekao je Andrić.  

Javni gradski bicikli građanima su dostupni sedam dana u tjednu, 24 sata na dan. Godišnja članarina iznosi 79 kuna, a prvih pola sata vožnje je besplatno. Nakon toga, sat vožnje naplaćuje se po cijeni od 8 kuna, a taj iznos umanjuje se od uplaćenog iznosa za godišnju članarinu.

>> Brod prvi u Slavoniji dobio javni prijevoz biciklima

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

MN
mate.no
12:41 08.10.2015.

Pametno i zanimljivo

Avatar neurazumljiv
neurazumljiv
13:13 08.10.2015.

Cini mi se preskupo 8kn na sat. Uz tu cijenu, bicikl se isplati za mjesec dana. Kako Brod nije bas turisticki grad, nekakva mjesecna clanarina je bolja opcija.

JU
juma
16:06 08.10.2015.

Super ideja, ali 8 kuna po satu je za naše uvjete jako skupo i netko bi trebao objasniti gradskim čelnicima u Sl. Brodu kako to ne smije biti komercijalni, nego prije svega javno zdravstveni i ekološki projekat. Evo recimo u Zürichu, u kojem ljudi zaradjuju u prosjeku skoro 10 puta više nego kod nas, iznajmljivanje je tijekom dana potpuno besplatno, ostave se samo osobni podatci i plaća se polog, koji se podigne prilikom vraćanja bicikla. Zašto tako ne bi moglo biti u Hrvatskoj?