PRATITE UŽIVO

Srebrne tenisače dočekali građani na trgu, izbornik: U finalu smo i iduće godine

Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Hrvatski tenisači pozirali su s peharima nakon izgubljenog finala Davis Cupa
Foto: Kruno Galjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Hrvatski tenisači vratili se u Zagreb nakon osvojenog drugog mjesta na Davis Cupu
06.12.2021.
Hrvatski tenisači su u ponedjeljak u 7 sati ujutro poletjeli iz Madrida prema Zagrebu.
Pogledaj originalni članak

Hrvatskim tenisačima koji su igrali u finalu Davis Cupa bit će upriličen doček u ponedjeljak u 13.30 sati na na Trgu bana Jelačića u Zagrebu, unatoč pandemiji koronavirsa, izvijestio je Hrvatski teniski savez.

Hrvatska je u nedjelju navečer u Madridu izgubila od Rusije s 0-2, čime je zauzela drugo mjesto na svjetskom teniskom prvenstvu.

"Dođite i dočekajte naše Davis Cup reprezentativce na povratku sa završnice iz Madrida", priopćio je savez.

TIJEK DOGAĐAJA:

14:45

Nakon dočeka tenisači su dali i izjave za medije.

- Hvala svim ljudima, ja i igram radi ljudi, jako mi je drago što su došli. Ne mogu reći da sam bio presretan nakon Čilićevog meča, ali to je tako kako je, kazao je Borna Gojo.

- Svi koji žele napredovati, moraju se preseliti u Zagreb, nadam se da će se to promijeniti - kazao je, a nakon njega se nadovezao Čilić.

- Dojmovi su nevjerojatni. Obzirom na ovakav način turnira gdje se igra veliki broj mečeva i na promjenu gradova, uspjeli smo doći do finala gdje smo isto imali dosta šansi. Rusi su pokazali da su doista jedni od najboljih timova na svijetu. Ovaj format je bolji za Savez, nadamo se da će sportska infrastruktura biti bolja, to je i na kraju naš cilj da napravimo nešto za mlade. Bio je mali broj gromoglasnih navijača i nadam se da će biti još prilika. Sad je vrijeme da se malo odmorimo - kazao je Čilić.

14:35

Na trg je stigla i Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

- Ovo je bilo neponovljivo, bio je užitak pratiti. Cijela godina je bila nevjerojatna. Mi kao vlada ćemo vas nastaviti pratiti i ulagati u sportsku infrastrukturu. Tenis nam je važan i čestitamo svima od srca - kazala je.

Tenisače je pohvalio i gradonačelnik Tomislav Tomašević

- Pokazali ste da su čuda moguća. Ovo je nevjerojatan uspjeh hrvatskog sporta. Malo je falilo, ali nema veze, opet ste pokazali da smo na vrhu kao Hrvatska. Iako to individualni rejting nije pokazao, pokazali ste da se čvrsto držite kao ekipa. To je većinom individualni sport, ali kad ovakva reprezentacija nastupa, onda su čuda moguća. Sretno dečki, svaka čast dalje - obratio se Tomašević.

14:30

Okupljenim građanima su se obratili tenisači s pozornice i komentirali uspjeh.

- Obitelj jedva čeka da se vidimo, a i ja isto. Preponosan sam na ovaj ogromni uspjeh, već treći put. Svaka čast dečkima na igri, još samo da sam ja bio malo bolji. Možda spojimo dogodine svjetsko nogometno i tenisko prvenstvo - kazao je Marin Čilić.

-  Atmosfera je bila odlična, želim se svima zahvaliti, mislim da nitko od nas nije ovo očekivao, prezadovoljni smo. Kasnije je naravno postojao pritisak jer smo shvatili da možemo daleko dogurati, nadamo se da ćemo moći ponoviti taj uspjeh u punom sastavu - kazao je Mate Pavić.

Zagreb: Doček srebrnih tenisača na Trgu bana Jelačića

- Borna Gojo i ja smo jedni od najboljih prijatelja, jako mi je drago što smo to skupa prošli - kazao je Serdarušić.

Obratio se i izbornik Vedran Martić.

- U finalu smo i sljedeće godine, jedan korak dalje! Krenuli smo da prođemo grupu, bila je teška. Kad smo prošli njih, igrali smo protiv Italije i Srbije pa ušli u finale. Borili su se kao lavovi, dali su sve na terenu. Iduće godine ide popravni protiv Rusije. Tenisači će se pripremati dotad i vidjet ćemo se iduće godine - kazao je izbornik.

14:19

Tenisači su autobusom službeno stigli na doček na Trg bana Jelačića gdje ih je dočekao veći broj građana uz glazbu, a na pozornici ih je dočekao i gradonačelnik Tomislav Tomašević.

14:14

Tenisači su dobro raspoloženi stigli u zagrebačku zračnu luku odakle su krenuli prema glavnom trgu.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL

14:09

Na Trgu je sada veći broj građana i navijača, a stigao je i zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević.

13:49

Prema neslužbenim informacijama dolazak tenisača se očekuje oko 14 sati, a bit će priređen i prigodni svečani program. Naravno i srebrne zvijezde obratit će se okupljenim građanima koji se iz minute u minutu skuplja sve više unatoč radnom danu i hladnom vremenu

13:38

Građani se polako okupljaju na Trgu, a tenisačima je kasnio avion pa će i program dočeka malo kasniti.

Foto: Kruno Galjar

12:45

Tenisači će iz zračne luke krenuti prema Trgu bana Jelačića.