Odlaskom hrvatskog nogometnog majstora Luke Modrića iz Real Madrida slobodna je ostala legendarna Realova desetka, a naš kapetan je prilikom zadnjih dana poručio upravi neka je daju mladom Turčinu Ardi Guleru. Međutim, Perez i ekipa odlučili su se na marketinški potez i dodijelili je francuskoj superzvijezdi Kylianu Mbappeu.
Upravo taj potez bi madridskom Realu mogao donijeti stotine milijuna eura, ako ne i milijardu iduće sezone. Kako piše španjolska Marca, očekuje se da će Mbappeova desetka biti iznimno traženi primjerak u klupskim fan shopovima koji će se prodati u milijunima primjeraka.
- Mbappe je dosad desetku nosio samo u omladinskim kategorijama i pred kraj karijere u Monacu. Desetka u Realu neće biti samo marketing, već će označiti i novu hijerarhiju u Realovoj svlačionici - komentira Marca.
- U standardnoj verziji takav dres stoji 125 eura, dok verzija identična onoj koju nose igrači košta 175 eura. Dresovi će preplaviti ulice i tribine Santiago Bernabéua. Riječ je o vrhunskoj komercijalnoj strategiji s jednim od najeksponiranijih nogometaša današnjice u središtu kampanje. Klub se nada ponoviti marketinšku čaroliju iz 2009., kad je stigao Cristiano Ronaldo. Već u prvim satima nakon predstavljanja s brojem 9, u službenoj trgovini na Bernabéuu prodavalo se 15 dresova u minuti – 2000 u samo dva sata – čime je uprihodovano oko 170.000 eura. Tijekom te sezone prodano je više od milijun dresova s natpisom 'CR9', a ukupna zarada premašila je 100 milijuna eura, uz godišnju prodaju koja je dosezala i 3,3 milijuna primjeraka. Sada, s Mbappéom i njegovom desetkom, Real Madrid priprema novu merch-kampanju za koju vjeruje da bi mogla doseći, pa i nadmašiti te povijesne brojke - dodaje španjolski list.
Dovodjenje egomanijaka i razvikanih zvijezda i davanje ovakvih povlastica je najbolji način da si unište atmosferu u svlačionici i na terenu, a bez toga i s najboljim igračima i trenerom uspjeha nema. To se već vidjelo u zadnjoj sezoni, a ovakvim potezima sigurno neće biti bolje.