zajednica talentiranih kreatora

TikTok iznutra: Prvi 'Behind the Crew' event otkriva što stoji iza milijuna pregleda

Foto: Mislav Bušić i Simon Brešćanski
Foto: Mislav Bušić i Simon Brešćanski
Foto: Mislav Bušić i Simon Brešćanski
13.09.2025.
u 15:41
Upoznajte tim koji postavlja nove standarde digitalne komunikacije u regiji
Pogledaj originalni članak

Postoji tim, strategija i zajednica koja raste iz dana u dan, a upravo je to otkriveno na događaju Behind the Crew koji je organizirala Crew Media, prva TikTok agencija u regiji. Crew okuplja tim od stotinjak ljudi i surađuje s preko 200 brendova. Zajedno imaju više od 8 milijuna pratitelja, pripremaju i objavljuju više od 500 videa mjesečno dok njihovi sadržaji zajedno broje više od 300 milijuna pregleda mjesečno.

Službeni program otvorili su osnivači ovog projekta Dario Marčac i Dijana Domonkoš, koji su publiku poveli kroz inspirativnu priču o nastanku projekta u trenutku kada je ideja o TikTok zajednici bila potpuno nova na tržištu. Danas su vodeći tim s vlastitom Crew Akademijom, platformom za edukaciju i podršku kreatorima te prostorom gdje se rađaju novi digitalni talenti.

„Okupili smo zajednicu talentiranih kreatora koji zajedno s nama testiraju nove formate, stvaraju sadržaj za neke od najvećih brendova u regiji i sudjeluju u projektima poput Crew Akademije, Crew Talks podcasta i AI influencera. To je prostor u kojem se kreativnost i razvoj događaju svakodnevno, a cilj nam je podizati razinu sadržaja na cijeloj platformi.“- objasnio je Dario Marčac.
Kroz panele, gosti su upoznali ljude koji stoje iza viralnog sadržaja, od ključnih članova tima do popularnih kreatora poput Dorotee Prosnik, poznate po motivirajućem sadržaju o učenju i organizaciji vremena, Karla Turića čiji kulinarski sadržaj često prelazi milijun pregleda, osvajajući publiku svih generacija  i Jana Mihaljevića, koji donosi autentičan lifestyle sadržaj – od putovanja do svakodnevnih situacija.

Foto: Mislav Bušić i Simon Brešćanski

Behind the Crew pruža rijetku priliku da se zaviri iza kulisa digitalne scene koja oblikuje trendove i komunikaciju današnjice – te upozna ljude koji stoje iza viralnih videa koje svi gledamo. „Sve ovo radimo s istom idejom s kojom smo i krenuli - da je TikTok toliko više od još jedne prolazne zabavne platforme, te da na njoj stvaramo relevantan sadržaj, gradimo odnose koji imaju smisla i budemo korak ispred onoga što se tek nazire.“- zaključila je Dijana Domonkoš, suosnivačica ovog projekta.

Večer je završila uz opušteno druženje i networking, dok je cijeli događaj podsjetio na prve dane Crewa, kada je sve počelo kao hrabra ideja o novoj vrsti zajednice koja spaja kreatore i brendove. Danas ta zajednica ne samo da postoji, već postavlja nove standarde digitalne komunikacije u regiji.

ZANIMLJIVOST

Palestina prvi put u povijesti ima predstavnicu na Miss Universe! Ova brineta nije klasična ljepotica, evo zašto

Nadeen Ayoub je odrasla između Zapadne obale, Sjedinjenih Država i Kanade, a danas živi između Ramallaha, Amana i Dubaija i nije oduvijek sudjelovala u natjecanjima ljepote. "Moji roditelji imaju formalno fakultetsko obrazovanje pa su me poticali da se i ja usredotočim na studij", rekla je AFP-u tijekom intervjua u Zaljevskom emiratu, gdje je osnovala organizaciju za obuku kreatora sadržaja o održivom razvoju i umjetnoj inteligenciji.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.