DAVOR BRUKETA PIŠE ZA VEČERNJI:

Prodajni prostor svojevrstan je izlog i dodirna točka između kupca i brenda i može znatno utjecati na prodajne rezultate

Foto: Instagram
Prodajni prostor svojevrstan je izlog i dodirna točka između kupca i brenda i može znatno utjecati na prodajne rezultate
22.05.2022.
u 16:00
Svjedoci smo kako se kupovina u posljednjih nekoliko godina preselila online, na što je izravan utjecaj imala pandemija korona virusa zbog koje su fizičke trgovine diljem svijeta privremeno zatvorile svoja vrata. Upravo se u tom razdoblju sve češće postavljalo pitanje hoće li fizičke trgovine i prodajni prostori preživjeti nove trendove i navike koje su kupci brzo usvojili, no osjećaj povezanosti s brendom i opipljivost proizvoda ipak su detalji koji su izuzetno bitni i ne mogu biti nadomješteni online.

Dobar dizajn prodajnog prostora može znatno utjecati na prodajne rezultate te pomaže približiti proizvode i brend kupcu. Prodajni prostor svojevrstan je izlog i dodirna točka između kupca i brenda, stoga je izuzetno važno pružiti osjećaj udobnosti i ugodne atmosfere kako bi se oživio brend te kako bi kupci postali njegovi vjerni zagovornici i ambasadori.

Kako pokazuju istraživanja, u posljednjih nekoliko godina sam ''customer experience'' pretekao je cijenu i sam proizvod te tako postao ključni diferencijator brenda. Zanimljivo je i kako se digital native brendovi također odlučuju za otvaranje svojih dućana u fizičkom obliku, budući da se pokazalo kako je jednostavnije aktivizirati kupce kroz prostor nego što je to online.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

Ključne riječi


Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.