DAVOR BRUKETA PIŠE ZA VEČERNJI

Ambalaža je ono što čini razliku, a glavni zadatak je stvoriti nezaboravan uvod u priču brenda

Foto: Soeren Stache/DPA
Ambalaža je ono što čini razliku, a glavni zadatak je stvoriti nezaboravan uvod u priču brenda
17.07.2022.
u 16:00
Glavni zadatak dizajna ambalaže je stvoriti nezaboravan uvod u priču brenda koji će potom pratiti i kvaliteta samog proizvoda. Dobar dizajn prodaje proizvod, privlači kupce te je puno više od papirnate vrećice ili kartonske kutije u kojoj se nalazi, radi se o iznimno moćnom marketinškom alatu koji čini razliku. Pakiranja brojnih poznatih brendova poput Tiffany kutijice, Happy Meala ili Chanel No. 5 bočice parfema dobili su svoj sada već kultni status, a izvrsnih primjera dizajna pakiranja možemo pronaći i na domaćem tržištu. Na zahtjevnom i raznolikom tržištu, ambalaža je puno više od proizvoda u kutiji, ambalaža je ono što čini razliku.

Često možemo čuti tvrdnju kako pakiranje prodaje proizvod. No je li zaista tako? Nije li važnije kakav je proizvod? Iako se često kaže kako stvari ne bismo trebali suditi po njihovom izgledu, u svakodnevnom životu veliku pažnju posvećujemo upravo prvim dojmovima i nerijetko sudimo na temelju njih. Jednostavno, u svijetu gdje su prvi dojmovi izrazito bitni, ambalaža proizvoda jednako je bitna kao i on sam jer, bez obzira na to koliko je proizvod dobar, loš dizajn ambalaže smanjuje prodaju.

Glavni zadatak dizajna ambalaže je stvoriti nezaboravan uvod u priču brenda koji će potom pratiti i kvaliteta samog proizvoda. Dobar dizajn prodaje proizvod, privlači kupce te je puno više od papirnate vrećice ili kartonske kutije u kojoj se nalazi, radi se o iznimno moćnom marketinškom alatu koji čini razliku.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

Ključne riječi


Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.