MIJENJAMO NAVIKE

U ovim teškim vremenima naizgled male „akcije“ mogu imati važnu ulogu

Foto: Hrvatska pošta
U ovim teškim vremenima naizgled male „akcije“ mogu imati važnu ulogu
27.04.2020.
u 10:33
Društvena odgovornost Hrvatske pošte u vrijeme krize
Pogledaj originalni članak

Svi znamo da nakon kiše dolazi Sunce, pa će tako i ova izvanredna situacija proći. I dok zbrajamo posljedice svega što nas je snašlo, te predviđamo što slijedi, jedno je sigurno, a to je da nam je Corona virus unio nemir i nesigurnost u našu svakodnevicu.

Građani i većina poduzetnika našli su se u situaciji za koju nema pripreme i strogo definiranog plana oporavka, stoga se oslanjamo na savjete struke i pomoć drugih.

Iako postoje brojna tumačenja društveno odgovornog poslovanja, jednostavno rečeno možemo zaključiti da se radi o vrsti poslovanja gdje poduzeća dobrovoljno u svoje poslovanje i poslovne aktivnosti uključuju brigu o društvenim pitanjima, zaštiti okoliša i odnose sa potrebitim interesnim grupama. Uslijed ovakvih događaja, društveno odgovorno poslovanje nikada nije bilo bitnije.

Jedna od takvih tvrtki je i Hrvatska pošta, koja je uslijed krize uzrokovane Corona virusom iskoristila sve svoje kapacitete kako bi se dostava pošiljaka i rad poštanskih ureda nastavio i u ovoj kriznoj situaciji. Uslugu brze dostave Paket 24, Hrvatska je pošta stavila na raspolaganje bez naknade Hrvatskom Crvenom križu i Hrvatskom Caritasu. Radnici Hrvatske pošte na terenu čine sve da se građani osjećaju sigurno i da im pokažu kako nisu sami. Prve pakete s potrepštinama za starije i nepokretne građane poštari već dostavili.

Pošta je oduvijek bila važan dio društva i gospodarstva, a danas, u krizno vrijeme, uloga Hrvatske pošte od ključnog je značaja.

U jeku borbe s epidemijom koronavirusa i potresom koji je zadesio Zagreb, Hrvatska pošta donirala je respirator vrijedan 200.000 kuna Kliničkoj bolnici “Sveti Duh“. Uz respirator se nabavlja i sav pribor potreban za kliničku upotrebu.

Pošiljka sa srcem

Kako građani ne bi riskirali svoje zdravlje, a opet omogućili svojoj rodbini, prijateljima i poznanicima koji su slabije pokretni ili ne mogu sami do trgovine, Podravka i Hrvatska pošta udružile su snage i omogućile online narudžbu paketa Podravkinih prehrambenih proizvoda, uz besplatnu dostavu putem internetske trgovine Žuti klik. U paketima se nalaze proizvodi za velike i male, upravo oni koji su prema dostupnim prodajnim podacima najtraženiji iz Podravkinog asortimana kao što su kvasac, juhe, konzervirano povrće, ribe u konzervi, dječja hrana, proizvodi za pripremu slastica i namazi. Pojedinačne cijene proizvoda najniže su redovne cijene na tržištu, a paketi se mogu naručiti i poslati nekome drugome.

Težnja ka stabilnom i održivom poslovanju, te brigom o zajednici počela je mijenjati živote običnih građana, pogotovo u teškim vremenima poput ovog u kojem smo se našli. Ovakav pristup poslovanju i upravljanju, tvrtkama donosi višestruke koristi, ne samo za njih već i za društvo u cjelini.

Sadržaj omogućila Hrvatska pošta

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr