Lika Quality

Otvorili prodajnu kućicu u NP Plitvička jezera i u ponudu uvrstili još 70 izvornih ličkih proizvoda

Foto: NP Plitvička jezera
Lika Quality
Foto: NP Plitvička jezera
Lika Quality
Foto: NP Plitvička jezera
Lika Quality
16.07.2019.
u 16:32
Brendiranje Lika Quality važan je korak za cjeloviti razvoj Like kao destinacije poznate po prirodnim ljepotama, vrhunskim proizvodima u kojoj sudjeluju domaći proizvođači, a uskoro i ugostitelji
Pogledaj originalni članak

Za kvalitetnu turističku ponudu važna je dobra i kvalitetna hrana, a toga su  prije nekoliko godina bili svjesni u LAG-u Lika, na čijem vodstvu je bio današnji ravnatelj NP Plitvička jezera, koji je u strategiju održivog razvoja i brendiranja Like  kao jedinstvenog odredišta, poznatog po prirodnim ljepotama uključila i certificiranje premium proizvoda ličke kvalitete. U svrhu stvaranja prepoznatljivosti destinacije kao gastro-destinacije, u sklopu projekta integralnog gospodarskog razvoja INTEGRA LIKA 2020, izgrađen je cjeloviti regionalni sustav kvalitete hrane, pića i suvenira pod nazivom Lika Quality.

U Lika Quality sustavu trenutno je 60 proizvođača s područja Like. Od 2015. kada je započeo projekt ponuda izvorno ličkih premium proizvoda narasla je s 98 na ukupno 169 proizvoda u 10 različitih kategorija. Vrhunski sirevi, med, povrće i voće, štrudle, meso i mesne prerađevine i mnoge druge delicije po kojima je Lika nadaleko poznata prošli su kroz strogi sustav selekcije i ušli u kategoriju premium proizvoda te tako zaradili svoj Lika Quality certifikat. Tu su i autohtona pića, ali i već dobro poznati suveniri te drugi proizvodi, poput ličke kape, keramički i tekstilni proizvodi.

Sama oznaka Lika Quality dizajnirana je kao kombinacija tradicionalne ličke kape i međunarodne oznake za kvalitetu – slova Q te zaštićena u Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo Republike Hrvatske kao jamstveni žig. Nositelj projekta je Lokalna akcijska grupa Lika, a projekt provodi Klaster Lika Destination.

Važnost ovog projekta prepoznala je i uprava Nacionalnog parka Plitvička jezera, pa je u suradnji Klastera Lika Destination i Poljoprivredne zadruge Lika COOP prošle  godine u okviru parka Plitvička jezera otvorena kućica, koja služi kao zajedničko prodajno mjesto za sve odabrane Lika Quality proizvođače. Kako je u fokusu cijelog projekta promocija autohtonih domaćih proizvoda, pa su tako u turistički razvoj Like izravno uključena obiteljska poljoprivredna gospodarstva čime se potencira veća i snažnija proizvodnja, čuvaju radna mjesta i potiče jačanje lokalne gospodarske scene.

Kako ističu na stranicama Klastera Lika Destination, sljedeći korak je uključivanje ugostiteljske ponude u sustav Lika Quality, pa će tako uskoro započeti i certificiranje restorana koji u svojoj ponudi imaju hranu pripremljenu od namirnica koje već nose oznaku Lika Quality.

Na svečanom otvaranju prodajnog mjesta Lika Quality u okviru NP Plitvička jezera, ravnatelj parka predstavio je zajedničku ulaznicu Lika destinacije koja je dio jedinstvenog projekta održivog razvoja turizma i brendiranja destinacije u Hrvatskoj. Zajednička ulaznica posjetiteljima parka omogućava posjet i obilazak drugih znamenitosti i zaštićenim prirodnim područjima, poput Nacionalnog parka Paklenica, Nacionalnog parka Sjeverni Velebit, Parka prirode Velebit, Pećinskog parka Grabovača i Baraćevim špiljama, Hrvatskog centra za autohtone vrste riba i rakova krških voda te posjet Memorijalnog centra Nikola Tesla.

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

AN
antonelić
16:50 16.07.2019.

sada mi je lakše , kada je lička kapa brendirana ... što će nama brodogradnja kad imamo ličku kapu ? ...