NOVO NA TRŽIŠTU Za desetak dana u prodaju kreće novi član obitelji francuskih jednovolumena

Novi Citroen C3 Picasso: član obitelji francuskih jednovolumena

Foto
31.03.2009.
u 13:32
Pogledaj originalni članak

Picasso u Citroenovu rječniku označava jednovolumensko vozilo, a najnoviji je član obitelji s imenom poznatog umjetnika model C3. Nakon što smo prije mjesec dana prvi put sjeli za upravljač ovog automobila na međunarodnoj prezentaciji u Španjolskoj, sada nam se, među prvima, ta prilika pružila i u Hrvatskoj, na domaćim prometnicama. Budući da smo prije desetak dana isprobali i izravnog konkurenta, Kiju Soul, sada lakše možemo donijeti jasniju sliku o ta dva modela.

Gledajući prema dimenzijama na papiru, razlike su vrlo male. C3 Picasso je sa 254 cm međuosovinskog razmaka samo centimetar kraći od Soula. U ukupnoj je duljini francuski, pak, model kraći 2,7 cm. U putničkoj se kabini to ne osjeća. Štoviše, C3 Picasso djeluje mnogo prostranije.

Taj je osjećaj prisutan već u “osnovnom” izdanju, a bogato opremljen testni model imao je i panoramski krov, što svakako pridonosi daljem dojmu prostranosti.Osim toga, ono što je svakako za pohvalu jest to što je Citroen i na ovom modelu poradio na kvaliteti, pa je završna obrada na vrlo visokoj razini. No, da ipak ima još prostora za poboljšanja, govori činjenica da je testni model sa samo dvije tisuće kilometara “bio opremljen” i laganim cvrkutanjem pri prelasku preko neravnina.

Te iste neravnine pridonose i dojmu da se automobil dosta ljulja, odnosno djeluje mekano, što nije ništa novo za ovog proizvođača.

Sjedala su dobro profilirana te se u njima može vrlo ugodno smjestiti, a nudi se i dosta pretinaca za odlaganje sitnica. Jednom riječju, putnička je kabina uređena simpatično. C3 Picasso, uz veći model C5, pokazuje nove Citroenove dizajnerske smjernice, uz koje se stavlja naglasak na kvalitetu izrade i zadovoljstvo u vožnji.

Pogledajte na vecernji.hr