15. trgovina

Streetstyle brend H&M sada i u Dubrovniku, svi su pohrlili na otvorenje

Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
03.09.2015.
u 11:57
Na više od 1600 četvornih metara smještenih na dva kata kupci će moći uživati u ženskoj, muškoj, dječjoj i kolekciji za tinejdžere
Pogledaj originalni članak

Sub City centar Dubrovnik postao je dom za sve ljubitelje mode i one koji će to tek postati.

H&M je otvorio svoju 15. trgovinu u Hrvatskoj.

– Jako smo ponosni što otvaramo trgovinu u Dubrovniku. To je naša prva trgovina u ovoj županiji i izvrsna prilika za sve prijatelje H&M brenda da svoju omiljenu odjeću od sada pronađu u svom gradu. Donosimo modu i kvalitetu po najboljim cijenama na održiv način – izjavila je Claudia Oszwald, Country Manager za Hrvatsku.

Na više od 1600 četvornih metara smještenih na dva kata kupci će moći uživati u ženskoj, muškoj, dječjoj i kolekciji za tinejdžere.

Danas, 3. rujna, u povodu otvorenja svaki kupac dobiva 20% popusta na svoj najdraži odjevni predmet. Prvih 200 posjetitelja osvojili su darovnu karticu u vrijednosti 80 kn.

Jesenski trendovi u H&M-u inspirirani su 70-im godinama i pokazuju uzbudljivu kombinaciju jednostavne elegancije i snažnog stava.

Etno printovi i asimetrični krojevi odlično se kombiniraju uz široke, trapez hlače. Isprani denim i kaput kimono kroja biti će odlični pratitelji u hladnim jesenskim noćima.

Za elegantan boho stil nezaobilazna je košulja u tamnijim nijansama i dalje popularnog cvjetnog uzorka. Kamel boja, siva, prigušeno zlatna i tamnoplava boje su jeseni koje svaki fashionist mora imati u ormaru. Ključni komadi su sve popularnije dolčevite i cipele na platformu koje su zaštitni znak 70-ih godina.

>>Pogledajte u čemu žene šeću dubrovačkim Stradunom

britanski mediji pišu

Raspada li se kraljevska obitelj? Problemi u odnosima se nižu, a teške dijagnoze omiljenih članova brinu fanove

Dvoje ljudi vodi tešku borbu, a u javnosti su uvijek nasmijani i dobro raspoloženi. Mašu svojim obožavateljima jednako kao što su im mahali kada su pucali od zdravlja i na stolu su im bila samo najfinija jela u najskupljim porculanskim tanjurima. Takvom životu sada se mogu samo nadati, a nadaju se i njihovi fanovi koji budno prate svaki njihov korak i zamišljaju kako bi im život bio bolji da su se rodili pod malo sretnijom zvijezdom. No barem je na ovom primjeru vidljivo da je ta sretnija zvijezda samo privid, a može nam biti i lekcija da uživamo u onom što imamo, ponajviše ako smo zdravi.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
H&M
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

NJ
njofra51
09:35 11.09.2015.

H&M prodaje najveci bofl, koji proizvode djeca u Indiji i Bngladeshu!