Veliki test kozmetike

Štedite na maskari i laku - uložite u ruž!

Štedite na maskari i laku - uložite u ruž!
31.01.2010.
u 18:06
Jedina grana kojoj i u recesiji raste prodaja kozmetička je industrija. Stručnjaci su to pokušali opravdati željom žena da se “nagrade sitnim luksuzima”
Pogledaj originalni članak

Jedina grana kojoj i u recesiji raste prodaja kozmetička je industrija. Stručnjaci su to pokušali opravdati željom žena da se “nagrade sitnim luksuzima”. No, žene će reći da je tajna u tome što uvijek žele izgledati najbolje moguće, a kozmetički su preparati tu njihovi presudni saveznici.

Potaknuta time, poslije hrane, testu sam odlučila podvrgnuti kozmetičke proizvode koje u svojoj torbici ima svaka žena. Maskara, ruž, rumenilo i lak za nokte temelj su svakog izgleda pa sam se u moru make upa odlučila upravo za taj četverolist.

Maskara, najvažnija stavka na ovom popisu, i najveće je iznenađenje testa. Maybellinova je maskara, naime, totalno otkriće – genijalan omjer cijene i kvalitete. Inače, krećete li u nabavu maskare, svakako će vam pomoći stari trik. Četkicu naslonite uz oko, krenu li vam suze, zaboravite je, a u suprotnom ćete i uz najbolju maskaru izgledati kao članica grupe Alice in Chains. 

Osim kozmetičkih pomada iz domaćih parfumerija, testu sam podvrgla i make up proizvode kataloških kuća (Yves Rocher, Oriflame, Avon) i priznajem borba je bila prilično neizvjesna. Lakovi za nokte bili su najveći izazov, u tjedan dana šest novih nijansi i “marki”. Dizajnerski lakovi, poput Diora ili Chanela, mogu se pohvaliti kvalitetom, ali ipak im je cijena mrvicu previsoka jer za trećinu cijene tih lakova mogu se dobiti uistinu dobri lakovi. 

Ruževi i rumenila, pak, druga su priča – tu se tvrdnja “nisam dovoljno bogata da kupujem jeftine stvari” pokazala i te kako netočnom.

Skupa rumenila stapaju se s podlo-gom, imaju fine četkice i podižu izgled. S jeftinijima je kompliciranije, gruba su i zahtijevaju doradu (čitaj gubitak vremena). Isto je i s ruževima – ma koliko se ovi jeftiniji trudili biti sjajni, neki i prilično uspješno, svi imaju jedan nedostatak – dok ih nosite, osjećate ih na usnama! S druge pak strane, Diorov Adicct stavite i zaboravite na njega, sve dok se ne pogledate u zrcalo. 

Krećete li u nabavu make upa, od srca vam preporučujem, a mislila sam kako to nikada neću reći, da kupite jeftiniju maskaru, uložite u kvalitetno rumenilo, a za zavođenje ružem (koje dokazano pali) izbrojite dvjestotinjak kuna. Nećete zažaliti.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

RR
RRed
18:20 31.01.2010.

Da \'članica grupe Alice in Chains\' ?!!! Pametna moja novinarko, malo si pobrkala Alice Coopera (proguglaj pa nađi sliku) i Alice In Chains, koji nemaju veze s piturivanjem očiju u crno. Glupačo.

FI
Fieldhockey
22:10 03.02.2010.

Zakon o elektroničkim medijima: Članak 18. (1) U oglašavanju i teletrgovini nije dopušteno koristiti tehnike djelovanja na podsvijest. (2) Nije dopušteno prikriveno i prijevarno oglašavanje i teletrgovina. Za ovakvo oglašavanje i teletrgovinu odgovaraju naručitelj i nakladnik. (3) Prijevarno oglašavanje je svako oglašavanje koje na bilo koji način zavarava ili vjerojatno zavarava osobe kojima je upućeno ili koje su ga primile, a po osnovi svoje prijevarne prirode može utjecati na njihovo ekonomsko ponašanje ili koje, iz navedenih razloga, povrijeđuje ili vjerojatno povrijeđuje konkurenciju. (4) Prikriveno oglašavanje je predstavljanje riječima ili slikom robe, usluga, imena, zaštitnog znaka ili djelatnosti proiz vođača robe ili usluga u programskim sadržajima, kada je takvo predstavljanje namijenjeno oglašavanju, a može zavesti javnost u pogledu njihove prirode. (5) U slučaju prikrivenog i prijevarnog oglašavanja predmnijeva se da je ono učinjeno s namjerom, ako je učinjeno uz novčanu ili drugu naknadu.