dizajnerica

Nova kampanja Ivane Janjić ruši granice muško-ženskog u modi

Foto: Jakov Baričić
Ivana Janjić kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Ivana Janjić kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Ivana Janjić kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Ivana Janjić kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Ivana Janjić kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Ivana Janjić kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Ivana Janjić kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Ivana Janjić kolekcija
14.12.2017.
u 14:59
Ivana Janjić pažljivo dozira dizajn, nudeći upečatljiv ali nosiv proizvod, istovremeno nas oslobađajući od svake predrasude o tome što muškarci smiju odijevati.
Pogledaj originalni članak

Nakon nastupa na proteklom BIPA FASHION.HR-u, gdje je pozvana kao pobjednica Portanova Fashion Incubatora, Ivana Janjić objavljuje kampanju za svoju drugu kolekciju naslovljenu DIFERIT. 

Dizajnerica koja kreira hrabro i bez zadrške, nakon predstavljanja zanimljive muške kolekcije razrađene do zadnjeg detalja, i ovim vizualima potvrđuje smjer kojim je krenula u izgradnji brenda - muški pret-a-porter naglašeno sportskog, pomalo blindiranog izgleda. 

Foto: Jakov Baričić
Ivana Janjić kolekcija
Foto: Jakov Baričić

Ivana Janjić pažljivo dozira dizajn, nudeći upečatljiv ali nosiv proizvod, istovremeno nas oslobađajući od svake predrasude o tome što muškarci smiju odijevati. Naime, u kolekciji DIFERIT, kao i onoj prethodnoj, Janjić je ponudila viziju muškarca koji može odjenuti i suknju u svakodnevnim outfitima bez da šokira. "Iako živimo u vrlo demokratičnom, čak kaotičnom vremenu kada je riječ o konvencijama u odijevanju, društvo nas još uvijek poprilično i nepotrebno ograničava. Stoga smo se poigrali na snimanju ove kampanje pa dali i ženi da odjene mušku kolekciju", objasnila je mlada dizajnerica Ivana Janjić ideju snimanja novih vizuala.

Vješto manevriranje avangardnim dizajnom, ali i izrazitom nosivošću i funkcionalnošću, Janjić želi srušiti sve postavljene norme koje vladaju u društvu i muškarcima ponuditi da budu ono što žele biti. 

Da nisu samo njene kreacije snažno obilježene konceptom, pokazala je suradnjom s poznatim fotografom Jakovom Baričićem koji potpisuje novu kampanju. Šminka je djelo Saše Jokovića uz asistenciju Marka Tolića, a za frizuru su zaslužni Mario Mesarić i Ivana Špicer (ZGAT Academy). U glavnim ulogama su modeli: Leonarda Zeba (Talia Models) i Sandro Stanojević (IM Studio Models). 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.