Krešimir Dolenčić

Svi smo mi žrtve visokih ratnih profita iz potrebe i želje za stjecanjem moći

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Svi smo mi žrtve visokih ratnih profita iz potrebe i želje za stjecanjem moći
24.02.2023.
u 10:24
Dolenčić u HNK Varaždin režira “Majku Hrabrost i njezinu djecu”: Brechtov komad aktualan je kao i 1939., on u njemu ne sudi, on pokazuje. Na publici je da osudi i zato ovo nije predstava nakon koje se izlazi u depresiji

”Uopće ne treba spominjati zašto danas raditi komad o ratu kao trgovini, o ljudima koji pristaju na rat. Ne samo o ratu kao trgovini, ne samo kao o nečemu što je nas male ljude snašlo, nego o nama malim ljudima koji na to pristajemo, s time se suočavamo i mislimo da to valjda tako treba biti. Majka Hrabrost nije tragični junak, nije nikakva tragična heroina, nego trguje, ona pristaje na rat. Ona jest žrtva i mi smo svi žrtve visokih ratnih profita iz potrebe i želje za stjecanjem moći. Mi to jesmo, ali mi na to i pristajemo”, objašnjava redatelj Krešimir Dolenčić razloge svojeg ponovnog rada na tekstu Bertolta Brechta “Majka Hrabrost i njezina djeca” čija je premijera večeras u HNK Varaždin.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

Marijana Rudan

Smatrali su nas teroristima: Film o političkom progonu Hrvata u Australiji 70-ih kandidat je za Oscara

Tijekom pandemijskog lockdowna Marijani Rudan je prišla mlada glumica Kat Dominis i podijelila s njom ideju za kratki film inspiriran stvarnim iskustvima hrvatskih migranata u Australiji 70-ih godina. Iz tog početnog koncepta razvila se snažna autorska suradnja: dvije žene, dvije perspektive, jedna priča koja je dugo čekala da bude ispričana. Rezultat je “Unspoken” (“Neizrečeno”) – umjetnički dojmljiv, emotivno pulsirajući film koji spaja dokumentarističku istinu i obiteljsku dramu. Nastao iz skromnog budžeta, ali neizmjerne strasti, film je ubrzo osvojio svijet.



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.