Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL Plesna verzija Macbetha na Revelinu
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL Plesna verzija Macbetha na Revelinu
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL Plesna verzija Macbetha na Revelinu
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL Plesna verzija Macbetha na Revelinu
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL Plesna verzija Macbetha na Revelinu
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL Plesna verzija Macbetha na Revelinu
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL Plesna verzija Macbetha na Revelinu
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL Plesna verzija Macbetha na Revelinu
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL Plesna verzija Macbetha na Revelinu
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL Plesna verzija Macbetha na Revelinu
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL Plesna verzija Macbetha na Revelinu

Snažna plesna verzija Macbetha na Revelinu

28. 07. 2018. u 16:56 1
Granice pakosti i zlobe ipak postoje, poručuju koreograf Miloš Isailović i Bitef Dance Company

Bitef Dance Company na taraci tvrđave Revelin izvela je svoju lanjsku uspješnicu, predstavu “Macbeth” u koreografiji Miloša Isailovića, nastalu na motivima poznate Shakespeareove drame.

Premijerea 'Michelangela' Sebastijan Horvat: Krleža je Hrvatima u lice bacio niz besramnih istina

Odlična glazba i kostimi

Posebno treba pohvaliti glazbu Draška Adžića, ali i kostime Slavne Martinović koji su plesačicama i plesačima itekako pomogli u kreiranju likova.

Svima poznatu, mračnu i nažalost uzaludnu Macbethovu priču Isailović je, uz pomoć redatelja Luke Mihovilovića, dodatno usmjerio u smjeru gotovo posvemašnje psihološke, a onda i fizičke dominacije žena nad muškarcima. I to ne samo lady Macbeth nad suprugom. Neupitna je i nadmoć triju vještica nad muškim, ali i ženskim principima. Isailovićev Macbeth iznimno je erotiziran, čemu su pridonijeli i akteri predvođeni Anom Ignjatović Zagorac i Urošom Petronijevićem. Uigranost i strast resila je i ples Mione Petrović, Nikole Živkovića, Tamare Pjević, Jelene Bulatović i Andree Dobrić.

svečanost Otvorene 69. Dubrovačke ljetne igre

Tvrde zidine Revelina dobro su poslužile scenografiji Jelene Holbus u markiranju scene idealne za nadigravanje ljudskih karaktera, omeđenih različitim spolovima, u vječnoj borbi za krvožednu vlast koja ne poznaje niti moralne niti bilo kakve druge granice.

Čudesno bičevanje

Stoga i ne čudi da predstava završava upravo čudesnim metaforičkim bičevanjem lady Macbeth koju vještice bičuju vlastitom raspuštenom kosom pretvarajući njezina gola leđa u simbolični mali bazen krvi.

Granice ljudske pakosti i zlobe dakle ipak postoje i neka nedjela ne mogu proći nekažnjeno, barem kada je o umjetnosti riječ.

IVANA MEDO BOGDANOVIĆ Redatelji žele da se dramske premijere isele iz starog grada

Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

PREVENTIVA
Liječnik savjetuje: U ovim situacijama je potrebno tražiti drugo mišljenje stručnjaka
pogledajte na vecernji.hr
  • 13:22 30. srpnja 2018.

    Dubrovčani nisu nimalo zadovoljni zbog gostovanja tamodalekih umetnika...Od toliko plesača na svijetu kud baš odabrali njih?

Komentirajte
Vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice vecernji.hr kliknite na "Slažem se".