Charity pot

Lush prodaje kreme za tijelo čiji prihod ide produkciji Restart

Foto: Restart/Lush
Lush prodaje kreme za tijelo čiji prihod ide produkciji Restart
09.06.2010.
u 17:45
Udruga Restart prvi je korisnik akcije "Charity pot" u Hrvatskoj, a Lush im je pomogao i u kupnji prikazivačkih prava za odlični film "The Cove".
Pogledaj originalni članak

Kvalitetu njihovih programa ne znaju prepoznati lokalne vlasti, ali zna međunarodna tvrtka Lush, koja je pokrenula akciju prikupljanja novca za socijalno angažiranu dokumentarnu produkciju Restart.

Kako? Počeli su prodavati kreme označene naljepnicom "Charity pot", od kojih sav prihod (umanjen za PDV) izravno ide Restartu. Takve akcije već su postale zaštitni znak Lushovih poslovnica u svijetu, a Restart je njihov prvi korisnik u Hrvatskoj.

Lush tradicionalno podržava sve akcije i grupe koje se bave zaštitom okoliša, ljudskih i životinjskih prava. Podsjetimo, Restartu su već pomogli u kupnji prava za izvrstan angažirani film "Zaljev" ("The Cove") koji se upravo prikazuje u kinu Europa. 

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.