PETAR POPOVIĆ

Hrvatska je sama po sebi ogroman brend, pogotovo u inozemstvu

Foto: Neva Zganec/PIXSELL
Hrvatska je sama po sebi ogroman brend, pogotovo u inozemstvu
06.08.2023.
u 14:32
Dvije suprotno orijentirane kockice postale su sinonim za more, odmor, nogomet, velikodušne ljude, odličnu mediteransku hranu

Vizualni identitet iznimno je važan segment u razvoju bilo koje tvrtke u bilo kojoj djelatnosti. Naravno, i kod brendova Rimac Grupe riječ je o nečemu podjednako važnom. Kod tog našeg svjetski poznatog proizvođača hiperautomobila vizualnu prepoznatljivost razvio je Petar Popović u svojem studiju. Kako stoji u službenoj biografiji, Petar Popović je nagrađivani multidisciplinarni dizajner rođen u Rijeci, a studirao je i započeo profesionalnu karijeru u Južnoafričkoj Republici gdje je i radio veći dio karijere te stjecao iskustvo u dizajnu u najvećim svjetskim brending i dizajn agencijama.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

Marijana Rudan

Smatrali su nas teroristima: Film o političkom progonu Hrvata u Australiji 70-ih kandidat je za Oscara

Tijekom pandemijskog lockdowna Marijani Rudan je prišla mlada glumica Kat Dominis i podijelila s njom ideju za kratki film inspiriran stvarnim iskustvima hrvatskih migranata u Australiji 70-ih godina. Iz tog početnog koncepta razvila se snažna autorska suradnja: dvije žene, dvije perspektive, jedna priča koja je dugo čekala da bude ispričana. Rezultat je “Unspoken” (“Neizrečeno”) – umjetnički dojmljiv, emotivno pulsirajući film koji spaja dokumentarističku istinu i obiteljsku dramu. Nastao iz skromnog budžeta, ali neizmjerne strasti, film je ubrzo osvojio svijet.



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.