USKORO NA TRŽIŠTU

Karavanska izvedba Insignije, europskog automobila godine

Foto
24.03.2009.
u 10:17
Pogledaj originalni članak

Nakon što smo prošle jeseni prvi put imali priliku voziti novi Opelov model Insignia, koji je ustvari nasljednik Vectre, odnedavno su prvi primjerci i u Hrvatskoj. Riječ je o modelima sa 4 i 5 vrata, a prošlog smo tjedna u Frankfurtu imali prvi susret i s karavanskom inačicom, nazvanom Sports Tourer.

Gledajući dizajnerski, sprijeda nema nikakve razlike, dok je straga sasvim nova koncepcija, što se i očekuje od ovakvog vozila.

Govorimo li, pak, o brojkama, međuosovinski razmak je ostao isti, tako da je i ponuda prostora - i na prednjim sjedalima, i na stražnjoj klupi - identična. No, velika je razlika što sada na stražnjoj klupi prostora za glavu imaju i više osobe. Poanta je u velikom prtljažnom prostoru, što se može zahvaliti i 8 cm duljoj ukupnoj dužini.

U osnovnom izdanju riječ je o 540 litara, dok se spuštanjem naslona stražnje klupe korisni obujam proširuje na 1530 litara. U ovakvom položaju moguće je prevoziti predmete duge do 191 cm. Bogatiji paketi, kao i dodatna lista opreme, nude električno otvaranje stražnjih vrata. To inače nije novost, ali vozač ovdje može regulirati dvije razine otvaranja kako se u zatvorenim prostorima, odnosno garažama s nižim stropom, automobil ne bi oštetio.

Od početka prodaje u Opelu su zabilježili 75 tisuća narudžbi za Insigniju, što je vrlo dobar rezultat. Očekuje se da će karavanska inačica pridonijeti daljem uzletu, što svakako treba ovom gotovo posrnulom proizvođaču automobila.

U Hrvatskoj se već primaju narudžbe i za Sports Tourer, a prvi primjerci stižu tijekom svibnja. Početni model - benzinski 1,6 Ecotec - stoji 179.754 kune, što je gotovo 9 tisuća kuna više od limuzinske izvedbe.

Pogledajte na vecernji.hr