NA TESTU

Ford Mondeo 2,2 TDCi - atleta s dizelskim pokrićem

Foto
20.01.2009.
u 09:27
Pogledaj originalni članak

O atraktivnom dizajnu novog Fordova Mondea puno smo već rekli kad se automobil pojavio. Dinamične linije, atletski obris - zaista je skladno skrojen. No, dinamici kraj nije u dizajnu, barem ne kod testnog Mondea, pokretanog 2,2-litrenim dizelskim agregatom od 175 konjskih snaga.Spomenuti TDCi savršen je izbor za ovu limuzinu, jer dinamika vožnje izbija u prvi plan. Ništa čudno, zna li se da je riječ o novom najsnažnijem dizelašu u Mondeovoj gami.

U ovoj kombinaciji, Mondeo je namijenjen vozaču koji se ipak želi malo žustrije voziti. Motor je elastičan i uglađen. Buka u putničkoj kabini jedva da se čuje. Mondeo 2,2 TDCi startan je i agilan, a spomenuti motor u potpunosti je iskorišten u kombinaciji s preciznim 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Peterovratnu izvedbu Mondea do stotke potjera za 8,4 sekunde. Bez obzira na izbor motora, Mondeo je jedan od automobila koje je užitak voziti - upravljiv, direktan, stabilan. Moćan dizelaš užitak samo čini i većim.



Kad je riječ o opremi, Titanium X donosi sve što vozaču može zatrebati, pa i mnoge stvari kojih se neće ni sjetiti. Mondeov motor serijski se pali bez ključa, putem tipke za paljenje. Također serijski, automobil donosi gomilu sigurnosne opreme, primjerice interaktivnu kontrolu dinamike vozila, zatim prednje i bočne zračne jastuke, zračne zavjese, zračni jastuk za koljena vozača,...

Ipak, uz moćan dizelski agregat i bogatu opremu ide i jednaka cijena - 301.114 kuna. Isti motor, uz skromniju opremu, starta na 224.013 kn. Ako vam je to previše, 2,0 TDCi (140 KS) za Mondeo je također dobar izbor.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr