Nove linije

Zračna luka Rijeka očekuje 40 posto više putnika

Foto: Goran Kovačić/Pixsell
Zračna luka Rijeka očekuje 40 posto više putnika
23.03.2018.
u 14:28
Ljetna sezona letenja počinje 26. ožujka, a u 2018. uvode se tri nove redovne aviolinije, za Eindhoven, Frankfurt i Katowice. Novi charter aranžmani vezani su za poljsko i francusko tržište - Varšavu, Katowice, Gdanjsk, Pariz, Nantes i Lyon
Pogledaj originalni članak

Zračna luka Rijeka očekuje u ovoj godini povećanje putničkog prometa od oko 40 posto, a uvode se i tri nove redovne, kao i nove charter linije, najavljeno je u petak na konferenciji za novinare.

Direktor Zračne luke Rijeka Tomislav Palalić rekao je da se očekuje značajno povećanje prometa u odnosu na lani, kada je prevezeno 140.000 putnika i obavljeno 5000 operacija. Prošla godina bila je rekordna po dobiti, jer je ostvarena dobit od 2,5 milijuna kuna, a porasli su i prihodi, rekao je.

Ljetna sezona letenja počinje 26. ožujka, a u 2018. uvode se tri nove redovne aviolinije, za Eindhoven, Frankfurt i Katowice. Novi charter aranžmani vezani su za poljsko i francusko tržište - Varšavu, Katowice, Gdanjsk, Pariz, Nantes i Lyon.

Zamjenik primorsko-goranskog župana Marko Boras Mandić rekao je da će se ove godine pojačati komunikacija s domaćim putnicima, kako bi im se približile usluge krčkog aerodroma, s kojeg mogu krenuti na put na oko 50 destinacija i koji je otvoren cijele godine.

Naglasio je da Županija nije zadovoljna konceptom PSO-a , tj. sustavom domaćih aviolinija subvencioniranih od države s gotovo 100 milijuna kuna, od kojih Zračna luka Rijeka, kako je kazao, dobiva mrvice. Apelirao je da se ne čeka 2020. i novi natječaj nego da se revidira PSO i njegov učinak u prošle dvije godine te da se pojačaju domaće veze prema Dubrovniku, kako bi Rijeka s njime bila povezana dnevnom linijom.

Na novinarsko pitanje zašto Zračna luka Rijeka stagnira, dok druge bilježe rast, Palalić je odgovorio kontrapitanjem – zašto Zračna luka Rijeka nema sustav domaćeg prijevoza, koji nije zanemariv i znatno utječe na promet? Rekao je da je Zračna luka Rijeka ima najveći porast broja operacija, pri čemu ne koristi subvencije i svake godine povećava profit te da je to jedina hrvatska zračna luka koja ulaže u sustav udruženog oglašavanja i daje 20 posto proračuna u taj sustav.

Boras Mandić na to je rekao je da bi Rijeka, kada bi bila u poziciji Splita ili Dubrovnika, samo kroz PSO imala povećanje za 200.000 putnika te da bi se to moglo ostvariti samo jednom administrativnom odlukom resornog ministarstva.

Deklarativno, svi se s time slažu, ali da nema odgovarajuće odluke, rekao je i dodao kako Pula i Zadar kroz PSO imaju od 50 do 70.000 putnika.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pažnje?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

IT
I-To
15:44 23.03.2018.

ovoliko područje sramni brojevi putnika danas je minimum nekakvih 500.000 putnika a za Ovu zračnu luku bio bi broj oko 2 miliona putnika a ostalo je sramotno a to je kriva Primorsko Goranska vlada i nitko drugi.