Ivičić na Danima turizma:

Želimo PR-ovce koji mogu osigurati publicitet kakav ima Clooney

Foto: Ministarstvo turizma
Dani turizma
Foto: Goran Kovacic/pixsell
Dani turizma
Foto: Goran Kovacic/pixsell
Dani turizma
Foto: Goran Kovacic/pixsell
Dani turizma
Foto: Goran Kovacic/pixsell
Dani turizma
16.10.2014.
u 14:25
Prema istraživanju provedenom među 22.000 ispitanika u deset europskih zemalja, snaga nacionalnog turističkog brenda Hrvatske još uvijek je nedovoljna, ponuda nije profilirana u odnosu na konkurente.
Pogledaj originalni članak

Na imidžu hrvatskog turizma ubuduće će raditi najzvučnija imena svjetskog PR-a, najavio je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić na Danima turizma u Opatiji predstavljajući Strateški marketinški plan hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020.

- To moraju biti globalni igrači, kadri priskrbiti svjetskom turizmu publicitet kakav je, recimo, dobilo vjenčanje Georga Clooneya - oslikao je R. Ivičić.

Redizajn nacionalne promocije i imidža domaćeg turizma počinje izborom novog slogana za što će natječaj biti raspisan u idućih tjedan dana. Promocija se intenzivno prebacuje na online.Već dogodine će broj sajmova, recimo, biti smanjen s planiranih 32 na 22. Kompletan rebranding trebao bi biti završen u iduće dvije godine.

Trenutna pozicija hrvatskog turizma nije sjajna. Prema istraživanju provedenom među 22.000 ispitanika u deset europskih zemalja, snaga nacionalnog turističkog brenda Hrvatske još uvijek je nedovoljna, ponuda nije profilirana u odnosu na konkurente. Rezultat je činjenica da Hrvatska od 258 milijuna Europljana, koliko ih godišnje putuje, uspijeva privući svega 18 milijuna.

>> Zagrebački turizam izvukao Jadran iz rujanskog minusa

Hvalevrijedna suradnja

Hrvatske i njemačke snage zajedno donose novu eru liječenja tumora uz korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.