Vlasnik agencije iYata Wang Shuai:

Trebaju nam ozbiljni partneri, poput ACI-a ili slične velike kompanije

Trebaju nam ozbiljni partneri, poput ACI-a ili slične velike kompanije
14.04.2018.
u 22:19
Kinezi su ovisnici o društvenim mrežama. Što ih više bude dolazilo u Hrvatsku, to ćete imati 
veću besplatnu promociju
Pogledaj originalni članak

Kinez i švicarski đak, Wang Shuai, prije tri godine osnovao je specijaliziranu agenciju za nautički turizma iYata, a danas već svoje sunarodnjake vodi na odmor u dvadesetak poznatih svjetskih destinacija. Početkom ove godine ušao je u strateško partnerstvo s renomiranom engleskom kompanijom Burgess, a druga je godina kako u ponudi ima i hrvatski Jadran.

Oko 120 milijuna Kineza godišnje putuje u inozemstvo, a nešto više od dva milijuna preferira odmor na cruiserima, jedrilicama, jahtama... Koliko ih zna kako lijepu i razvedenu obalu ima Hrvatska?

Mali dio Kineza upoznat je s ljepotama vaše prekrasne obale. Ali, nekoliko grupa koje smo lani doveli na plovidbu od Splita do Dubrovnika bilo je oduševljeno. Kažu: fantastični krajolici, sjajna hrana i vino. Oni su i najbolji promotori Hrvatske jer potiču druge da dođu. Hrvati su iznimno gostoljubivi, a Kinezi to itekako znaju cijeniti. Siguran sam da Hrvatska može postati jedna od vodećih destinacija za kineske turiste. Da biste bili prepoznatljiviji kineskim turistima, vizni režim morao bi biti maksimalno pojednostavljen. Osim toga, važna je i direktna zračna linija. I možda i najvažnije, morate promovirati hrvatski turizam na “kineski” način - koristeći društvene mreže poput WeChata i Weiboa. Od toga ćete imati mnogostruke koristi.

Hrvatsku posjećuje oko 200.000 kineskih turista godišnje, ali hrvatsko more većinu zanima tek kako lijepa kulisa povijesnih gradova. Kakav je profil kineskih turista, koji biraju odmor na jahti?

Naravno, radi se o kineskim turistima koji su spremni više potrošiti na dobru hranu, vino ili na neka posebna iskustva, poput unajmljivanja vodiča za dubrovačke zidine, a posebno za lokacije gdje su se snimale “Igre prijestolja”. Spremni su potrošiti i na luksuznu robu, iako taj trend pomalo slabi. Općenito, imamo dvije skupine klijenata. Prva su oni rođeni prije i između 1960. i 1980. Tu se većinom radi o vlasnicima kompanija ili visokom menadžmentu. Oni biraju luksuznije jahte većih dimenzija ili čak katamarane s kompletnom posadom i kapetanom. Druga skupina su mlađi, rođeni nakon 1980. Oni će izabrati “ekonomičniji” program, s manjom jahtom i kapetanom. S našom ponudom želimo biti više od “čartera jahti”, želimo izaći ususret potrebama naših klijenata. Na neki smo način most između Kine i Mediterana jer se trudimo upiti što više znanja s obje strane.

Kineskim turistima nudite odmor u Italiji, Grčkoj, Malti, Francuskoj, Turskoj, Maldivima, Filipinima, Indoneziji, Sejšelima, Tajlandu..., a otprije dvije sezone i u Hrvatskoj. Što kažu gosti, kakva je hrvatska nautička ponuda u odnosu na spomenute zemlje?

Hrvatska nautička ponuda je solidna, no u usporedbi s ovim zemljama još uvijek donekle nerazvijena. Osim Hrvatske s kojom smo nešto jače krenuli prošle godine, vrlo su popularne Italija i Grčka. Ove godine promoviramo Hrvatsku zajedno s još nekim velikim kineskim tour operatorima. Promoviramo yachting turizam, Hrvatska bi tu stvarno mogla postati hit. Trebaju nam ozbiljni partneri ovdje, poput ACI-a ili slične velike kompanije. Nedavno smo uspostavili strateško partnerstvo s Burgessom, pa sada imamo pristup boljoj usluzi za naše klijente. Turisti koji putuju u našim aranžmanima su obično oni koji žele kvalitetnija iskustva. Kinezi su uvijek zainteresirani otkrivati nove stvari. Primjerice, uvijek smo zainteresirani kvalitetno jesti. Važni su i lijepi krajolici za fotografiranje. Kinezi su ovisnici o društvenim mrežama. Što više kineskih turista bude dolazilo u Hrvatsku, to ćete veću besplatnu promociju imati na kineskim društvenim mrežama.

Koliko namjeravate gostiju iz Kine dovesti u Hrvatsku ove godine i kakvi su vaši dugoročni planovi?

Naravno, ove godine želimo dovesti više gostiju u Hrvatsku i mislim da će pojačana promotivna aktivnost u tom smislu dati rezultata. Nezahvalno je prognozirati, no ponavljam – siguran sam da Hrvatska može postati jedna od najvažnijih nautičkih destinacija za kineske turiste.

Jedni na druge moramo se dobro naviknuti

Koje su veličine brodovi koje vaši putnici najčešće traže, po kojoj cijeni i koliko obično ostaju na odmoru?

Brodovi su najčešće srednji ili veliki, to naravno ovisi o veličini grupe, ali i o njihovim posebnim željama. O tome ovisi i cijena. Putnici obično ostaju deset dana do dva tjedna. Ono što je možda posebnost za nas jest činjenica što uvijek pokušavamo uspostaviti dobru suradnju s udruženjima jahtaša. To je i najbolji put da dođete do najkvalitetnije moguće usluge. Upravo zato i dolazimo na CSEBA-inu konferenciju u Dubrovnik. Želimo uspostaviti tako bliske odnose da bismo bili upoznati s trendovima, znanjem i informacijama o najvažnijim hrvatskim destinacijama. Želimo Hrvate uputiti u neke posebnosti kineskih nautičkih turista. Jedni na druge moramo se dobro naviknuti i tad će suradnja biti potpuna.

Foto: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL
NP Plitvička jezera
Foto: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL
NP Plitvička jezera
Foto: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL
NP Plitvička jezera
Foto: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL
NP Plitvička jezera
Foto: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL
NP Plitvička jezera
Foto: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL
NP Plitvička jezera

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.