Konzum

Prodano više od pola milijuna Zdravoljubaca

Foto: Konzum
Prodano više od pola milijuna Zdravoljubaca
17.11.2018.
u 09:53
Zbog plišanih igračka roditelji tjedno ostavljali i 40 posto više novca
Pogledaj originalni članak

Konzumov program vjernosti, u čijem je središtu bila vesela družina plišanih igračaka u obliku voća i povrća pod nazivom Zdravoljupci, u nešto manje od tri mjeseca trajanja ostvario je izniman interes i odlične rezultate, priopćili su iz Konzuma. Spot s Brokulom Brankom, Češnjakom Lukom, Patlidžanom Patrik, Mrkva Mirko, Bananom Belom, Jagodom Janom i Kruškom Klarom koji pjesmom promiču važnost i blagodati redovite konzumacije voća i povrća do danas je zabilježio više od 3,5 milijuna pregleda i više od 14.000 lajkova na Youtubeu.

Zdravoljupci su tijekom trajanja kampanje bili i najpretraživaniji pojam na Youtubeu, a osvojili su i druge društvene mreže. Tako je na Instagramu objavljeno više od 1500 objava s oznakama #zdravoljupci i # s imenima plišanaca, a na Facebooku su objave o Zdravoljupcima potaknule 60% više komentara u odnosu na redovne Konzumove objave te izazvale više od 50.000 reakcija, hvale se iz Konzuma. Više od 300.000 kupaca kupilo je više od 570.000 Zdravoljubaca i više od 42.000 slikovnica, a u prosjeku su kupovali dva Zdravoljupca. Tjedna potrošnja kupaca Zdravoljubaca u Konzumu rasla je za 40%, a porasla je i prodaja posebno označenog voća i povrća, uz čiju se kupnju dobivala dodatna naljepnica za kupnju Zdravoljubaca po akcijskoj cijeni, za 10 do 15% u odnosu na planiranu prodaju. Rezultati kampanje omogućili su donaciju Općoj županijskoj bolnici Vukovar i bolnici hrvatskih veterana – uređaj za videonistagmografiju vrijedan 230.945 kuna.

– Pokazali smo da poticanje pozitivne promjene prehrambenih navika može biti zabavno i kreativno i drago nam je da su to naši kupci prepoznali – izjavila je Dunja Delić, direktorica marketinga Konzuma.

Pogledajte video: Ovo su mjesta koja baš nitko ne smije vidjeti preko Google Mapsa

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

GI
Gips
10:14 17.11.2018.

A isti ti zdravoljupci na eBayu i ali Expressu su po 6-7 dolara, bez da spržiš 2000 kn u konzumu za 40 naljepnica ili 1000 kn za 20 komada pa da ga još dodatno platiš 8 dolara. Naravno i free shipping

VK
VKSS
10:17 17.11.2018.

Znaju trgovci kako doci do kupca,a roditelji su sami krivi sto su im djeca razmazena derista koja zele sve odmah imati i brzo im to dosati,kladim se da su sad svi zdravoljupci negdje u kutu kuce odbaceni,jer ne vire vise iz reklama tako da i nisu vise zanimljivi

Avatar dras32
dras32
10:09 17.11.2018.

Bravo za roditelje, kupili su djeci plišane brokule i plišane mrkve i slatkiše.